Gå til innhold

Har dere med IKM uke 10 noen symptomer da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har halsbrann,mye luft i magen,føler meg støl i magen,tisser mye,og har litt vondt i nakken og nedover ryggen.. ikm 9 mars,testet veeeeldig svakt positivt idag så blir spennende å se nå i helga om neste test blir sterkere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Så spennende, håper du har hellet med deg. Jeg håper og tror. Har fyldige og litt ømme bryst. Brystvortene mine har klødd og svidd hele uken og står rett ut. Kunne nokk stukket ut øynene på noen tror jeg ;) Eller tisser jeg mye, Har mensen smerter som kommer og går, og har små sting til tider i magen. Kan vel teste i dag tror jeg, men har lovt samboer å vente til lørdag for da kommer han hjem..

Skrevet

Hei!

Jeg har ikm i dag (tror jeg), men ingen tante her enda. Er veldig spent!! Har igrunn ikke så masse symptomer, litt mensmurringer og litt vondt i korsryggen, men synest symptomene har gitt seg litt de siste dagene...

I det ene øyeblikket tenker jeg at det kanskje har gått, i det andre føler jeg at tanta er der... så det er til å bli gal av..

Har ikke turt å teste, bare får å leve litt i håpet. (+ at jeg er ikke helt 100 % sikker på hvilken dag som egentli er ikm...)

Er jo bare i min første pp, men dette har virkeli gått til hodet på meg :) hi,hi. det er jo stas..

Lykke til dere!!

Skrevet

Har veldig mye symptomer, men tester negativt enda... Er veldig, veldig kvalm, tisser mye, stikking i magen, frysing, vondt i korsryggen og er mye svimmel. Hvis jeg ikke er gravid må jeg være syk:S

Dette har gått totalt til hodet på meg!

Skrevet

ojsann teatermamma det hørtes jo veldig positivt ut! når har du IKM da? *krysser fingrene for at vi snart kan hoppe inn til 1 trimester sammen*

Skrevet

Hadde ikm for et par dager siden. Hadde en liten blødning da, men har hørt at det kan forekomme. Så håper intenst nå:) Gleder meg til tilbakemelding fra testen du skal ta i helgen da:)

Skrevet

Hei.

Jeg har ikm i morra, men testet positivt i dag!!!!! HURRA!!!!

Jeg har ikke mye symptomer. MEN det skal sies at temperamentet er veldig ustabilt ( stakkar sambo :)), har litt ømme pupper og er litt kvalm ,men ikke mye. Ellers har jeg vært veldig kald. akkurat som mitt forrige svangerskap. Kan jo hende det blir mer symptomer etter hvert. flyr ikke ofte på do enda iallefall....

Sender dere masse babysøv, og håper dere kommer etter meg inn på 1 tri.:)

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Skrevet

Gratulerer til dere som testene lyser fint hos! :)

jeg har IKM idag, men ingen tegn foreløpig. Har halsbrann og litt stikk i magen av og til, ellers ingenting. Så blir spennende å se! Skal ikke teste før etter helga har jeg lovet meg selv:)

Skrevet

hei. Har ikm enten i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste uke. Har voldsomt vondt i brystene. Fryser og fryser og fryser, og føler meg svært irritabel i det ene øyeblikket og gråter i det neste. Men tror liksom ikke jeg har noen symptomer fra livmoren. Iallefall ikke noe særlig magesmerter/mens murrringer jeg er jo så utålmodig at jeg tok en CB digital test i ettermiddag. Den var negativ. Men klarer ikke helt å slå meg til ro med det... Kommer nok til å teste igjen om noen dager. Kanskje lurt å ta morgenurinen. har det veldig mye å si det eller?

Men disse symptomene jeg ramset opp kan selvfølgelig være pms symptomer. Ufattelig frustrerende at disse symptomene skal være så forbanna like!!!

Lykke, lykke til!

Skrevet

Det står på pakningen til clearblue vertfall at om man tester tidlig,altså før man har IKM så bør man bruke morgenurin :) er enig at det er irritabelt å ikke vite om det er en spire eller mensen som gjør en så uvel ja.. har brent meg og tatt feil av det der før :)

Skrevet

Heia. IKM var på tirsdag, men negativ test i går :(

Tanta har ikke kommet enda, men har helt forferdelige menssmerter. Har hatt det siden mandag.. Synes det er snodig siden tanta ikke har kommet. Er menssmerter et symptom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...