Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å bli forkjøla jeg, trodde liksom ikke det var mulig å bli forkjøla så tett opptil fødsel he he :-p

Noen som har født når de har vært sjuke her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Jeg ble skikkelig forkjølet dagen jeg hadde termin. Var støl i hele kroppen og følte meg forferdelig! Var livredd for at jeg skulle føde når jeg var så dårlig form, så hver gang jeg var på sykehuset (de trodde hun tok til seg forlite næring så jeg var der annen hver dag på ul.) spurte jeg hva som kom til å skje hvis jeg skulle føde når jeg var så syk.. Er ei skikkelig sutre når jeg er syk:P

De beroliget meg med at kroppen ikke greier å føde før den er klar for det, så man blir som regel frisk før fødsel startet. Det stemte for meg, var syk i 14 dager, så 15 dager over termin kom hun:)

Skrevet

Jeg hadde skikkelig influensa da jeg fødte... Skulle egentlig på sykehuset dagen etterpå, for legen mente jeg var for syk hvis fødselen skulle starte. (Var 5 dager på overtid).

Hadde ligget i senga hele dagen, og skulle bare reise meg opp for å gå på do, da gikk vannet.. Og riene startet.

Hadde 40 i feber og potte tett!!

Men, kreftene kom de, sant som de sier. Men, jordmoren vi hadde sa at de anbefalte epidural dersom mor var skikkelig dårlig. Jeg fikk det, og lå og duppet og koste meg gjennom hele fødselen:o)

Skrevet

Burde kanskje kjøre i meg litt cvitaminer?

Er ikke febersjuk enda, bare tett i nesa blitt:o(

Skrevet

Har vært forkjøla alle gangene jeg har født jeg:) Gikkfint for det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...