balsam Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 jeg er i uke 28 og har gått ned 9 kilo siden jeg ble gravid... men alikevell synes alle at magen er SÅÅÅ stor... har gått ned 2 buksestørrelser... har jeg da egentlig gått ned mer siden magen har vokst så masse...?? (sikkert ikke lett å skjønne hva jeg mener)
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 det har du nok sikkert... du kan kanskje neeeesten doble det, hvis jeg ikke tar heeelt feil... :-p har du spist lite?
balsam Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 har spist ALT jeg vil... =) virkelig ikke gjort noenting for å gå ned... og ikke er jeg veldig aktiv heller... legen spøker med at jeg bare får fortsette å gå gravid som slank=) hihi
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Da har nok bare babyen tatt fra deg,så det er du i degselv som har gått ned =)
balsam Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 lillemann har vokst fint hele tia han=) er ikke bekymret for det.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå