Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvilken butikk har de rimeligste varene? Samboer var nettopp på Prix og handlet 4 stappfulle poser..Kom bare på 600 kr,- Er helt sikker på at Meny hadde det kommet på det dobbelte (der vi vanligvis handler)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 På alle tester, og en stor en nettopp som du sikkert finner på nett, kommer REMA 1000 ut best. Lidl var den eneste butikken som ikke var med, fordi varene kan ikke sammenlignes. Dette var basisvarer. Meny er en av de dyreste, men Prix kom heller ikke sånn veldig bra ut.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Vi handler nesten alltid på Rema 1000. Der får vi masse for pengene:o). Meny er dyrt ja, handler bare der hvis vi skal ha noe spesielt, eller hvis vi har litt ekstra god råd:o)
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Rema er billigst...vi tar helst "runden" nr vi handler til helg: Basisvarer på Rema og ferskvarer og diverse på enten Ica Maxi eller Meny...og noe på Lidel..nå ligger alle disse butikkene nesten på rekke og rad her da av en elelr annen grunn..hehe...GENIALT i grunn for oss forbrukere :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Vi er heldige for vi har både Prix, Meny og Rema 1000 rett ved oss
Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg sverger til Prix (særlig siden jeg har medlemskort da) og rema. Det er de billigste. Blir alltid SÅÅÅ dyrt når jeg handler på meny.. noe jeg dessverre har for uvane å gjøre:-(
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Handler basis og fersk varer på rema 1000 og frukt og grønt på Kiwi.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Rema skal vel være den billigeste. Handler nesten aldri på Meny, spar, obs, Mega, Ica.... (bl.a ) ettersom det er sinnsykt mye dyrere der enn på rema. Rimi er også billig, og kiwi....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøper kjøttvarer og andre hverdagsting på maxi, der er det billig og STORT utvalg. Tørrvarer som mel, sukker osv handles på rema. Kiwi er billigst på bleier, men veldig dyrt på alt annet synes jeg. Meny er også dyr butikk. Hvis jeg ikke gidder å dra i forskjellige butikker drar jeg kun til Maxi. Til sammenligning så betaler vi ca 1000 kr på ukeshandlig på maxi, da med snaddermat til fredag og lørdag, godis, pils, bleier shampo, ja ALT. På meny betaler vi litt under 1000 (ca 800) for to middager, en pakke bleier og litt småtteri. Meny tar for eks dobbel så mye for nora surkål som maxi og rema gjør :-S Hvis det gjelder alle varene så er det jo ikke så rart at det blir dyrt.
mamma >to gull Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Vi har stort sett alltid bare handlet på MEGA,men nå i det siste har vi begynt å ta storhandelen på REMA 1000,og heller bare handlet på mega om det er ett par ting vi skal ha bare. Det er STOR forskjell på pris på disse to butikkene.Rema 1000 er sååå mye billigere,så er bare tull handle noe annet sted,om vi må kjøre 5 min eller 2 min spiller liksom ikke så stor rolle..)
Den du veit Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 coop obs supermarked er stedet hvor storhandelen tar sted
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Handler stort sett på Lidl vi. Billig og greit der.Handla to store bæreposer idag, og det kom på 150 kroner. Får alltid sjokk når vi kjem i kassa der...på den positive måten. Handler også litt på Rema, Kiwi og Spar.(Spar fordi den ligger like i nærheten, handler der om vi har glømt noke, eller trenger noke fort)
stinky og poopy Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Storhandel tar vi på rema, for det er billig. Ellers handler vi frukt, grønt og kjøtt på meny fordi de har det beste utvalget. Det hender vi er innom lidl og, men da kjøper jeg så mye snop at jeg nå prøver å unngå lidl...hehe
nettie med 4 små Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Kiwi vant faktisk den siste testen. De siste årene har rema og Kiwi kommet neste likt ut, ikke mye som skiller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå