Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 bare ett uttrykk.. på engelsk har du; -ofcourse og - by the way.. forklar de..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Selvølgelig... Forresten.... Forskjell å ord og uttrykk vettu. Men det kommer vel snart en lærer og forteller oss dette!
Turid Laila Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenkte mer på hvorfor folk skriver "ikke krangle" da. Argumentet med at "man kan være anonym her" holder ikke. For det er flust av andre forum man kan være anonym på.
Turid Laila Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Ser at jeg er drlig til å formulere meg...
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skjönte faktisk den med en gang. Faar jeg saann medalje som hester faar, saann rose-sak i papir med fine farger, f.eks lilla?
Turid Laila Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde også tatt den, men burde sikkert vært mer tydelig Ja det kan du få! Hva skal det stå på?
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Det skal staa: BALOOA Supervinneren Mars 2008 Helst en lilla en, med to baand som hemger ned, og i midten av rosen; en gullstjerne med teksten i. Kan sendes til Balooa Huset med hestene utafor Syden
HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Må si jeg begynnte å le når jeg leste de innlegga om "Altså"... Skjønte hva du mente med en gang, å det er litt av et spm. Hvorfor skriver man (Ikke Krangle) inne på et krangleforum liksom ? Da kan man jo like gjerne bruke Skravle... Jaja, det vil alltid finnes noe å pirke på her, det skal være sikkert å visst.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå