Gå til innhold

Hei! Bare kommer inn hit jeg nå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 uker i dag:)

Har termin den 31.mai og venter gutt nr 2.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kom også inn her idag. Ihvertfall etter min beregning. :-)

Jeg har termin 1. juni og venter jente nr 2. Ganske likt vi to, bortsett fra kjønn da.

Har sett flere syntes det er mye snakk om fødsel her nå, og det synes egentlig jeg også. Men jeg må vel snart beynne å tenke på den fødselen. *grøss*. :-)

Skrevet

Så kjekt da:), for jeg har UL-termin den 31.mai, og Mens-termin den 1.juni:).

Hehe gruer meg heldivis ikke til fødselen, og det gjorde jeg ikke første gangen heller:)

Men hvordan var din fødsel første gangen da?

Skrevet

Velkommen jenter.. Veeeldig mye snakk om fødsler, slimpropper, nedpress og rier, men jeg er fortsatt 9 uker unna så føler ikke selv at jeg er helt der enda :)

Men siste stopp før fødsel er inne :)

Skrevet

heihei. venter sannsynligvis jente etter ultralyd, men flere venner sier di tror gutt. menstermin 31, ultralyd termin 3 juni.

gleder meg til fødselen jeg:) blir nr 3 dette:) to jenter fra før.

Skrevet

Hehe...Ja då bli det spennenende å se hvem som har rett:) hehe...

Sopass ja d va nært mine terminer:)

Ja, det beste er å glede seg til fødselen, og ta fødselen som den kommer:)

Skrevet

Fint vi er fler :-)

Min første fødsel var egentlig veldig fin. Fødte stående uten smertestillende. Grudde meg ikke da, men jeg gruer meg litt nå. Husker så godt hvor vondt det gjorde da hodet skulle ut...uff uff. Men har man klart det en gang så klarer man det vel igjen. I nøden kan jeg jo ta smertestillende og. Har lyst til å prøve akupunktur kanskje. Skal ivertfall ikke sitte i varmt vann. Det var jo kjeeeempe godt, men jeg ble så slapp og sliten og så vondt når det gikk tomt for varmt vann. Men hadde egentlig en perfekt fødsel, uten reving eller komplikasjoner. Håper på en sånn fødsel igjen.

Må merke meg navnene deres nå så kan vi følge hverandre litt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...