Hemina Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg har nylig fått ny jobb, dvs jeg har jobbet der i noen måneder tidligere - men det har ikke vært snakk på fast ansettelse og 100% stilling før nå.+ kontrakt skriving og ingen prøvetid. Sikkert kjempefint! .. men jeg er jo gravid!!! 11+2 og kjempe usikker på hva jeg skal gjøre. Altså Skal jeg "lure" arbeidsgiver å ta jobben, signere kontrakt, og være sikret penger i permisjonen som kommer med tiden - eller skal jeg være ærlig å fortelle at jeg er gravid? men da står jeg jo i fare for å ikke få denne jobben!! (Dette er en stilling som kokk i en restaurant, sjansen for å klare stressende kokkeyrke i 7-8 mnd er nok minimale, spesielt i sommervarmen! - og det vet nok min kvinnlige sjef. desverre) Tips?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hei man skal ikke diskermineres for man er gravid. si ja til jobben og informere om graviditeten. har du fått skriftelig tilbud, kan hun ikke trekke det helt uten videre.
Hemina Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ikke fått skriftelig tilbud - men sant en ikke skal diskermineres fordi en er gravid, bare litt nervøs! Takk for at du svarte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå