Mikkemafian Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Det eneste jeg vil for tiden er å lese en bok, ligge på soafen å se på tv, spise litt innimellom(gjerne junkfood), ta meg et godt varmt bad mens jeg hører på musikk, se enda mer tv.. Ja et skikkelig latmannsliv! Går å tenker på det hele tiden omtrent. Jeg blir irritert når jeg gjør husarbied, irriter når jeg lager mat, fordi jeg vil rett og slett ikke, jeg er lei, jeg vil slappe av!! Vil ha ro.. Prøver så godt jeg kan så dette ikke skal gå utover sambo, men han tenker vel sitt når han ikke kommer hjem til et akkurat ryddig hus. Å jeg liker ikke å ha rot i rundt meg, jeg liker å lage mat og stelle hjemme, men nå i det siste er det bare pyton! Orker IKKE.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Ja har det på samme måte e:/ har ikke lyst til å gjøre noe anna enn akkurat det du beskriver hehe. Kjenner e e lei av sutring,husvask og leker..og ikke minst mannfolket i huset hehe;P Har vært hjemme i 3,5år nå,så regner med at det e det som setter sine spor hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå