vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Noen som har prøvd denne babyserien?? Og hvilke erfaringer har dere isåfall gjort dere...? Driver å "lukter" litt på forskjellige merker jeg skal kjøpe inn til min lille kommer, så fint med litt meninger fra dere her inne som allerede har litt erfaring på området..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har kjøpt våtserviettene, og liker de godt:) Har brukt coop sine før, men prøvde neutral nå. Eneste er at de er ganske dyre, 31 kr, tror coop er billigere. Ellers skal jeg prøve oljen senere, selv om jeg er veldig fornøyd med babyline sine, bruker ellers bare de produktene:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Bruker shampoen og badesåpen til lillegull og jeg synes den er veldig grei. Tenke jeg skulle teste zinksalve også, hvis de har det (tror jeg så det siste jeg var på butikken)
Legekjærringa Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 jeg er veldig fornøyd med serien. For meg er det viktig at produktene er milde, uten parfyme osv ettersom gutten min har allergi/eksem. Stoler på serien da den er spesielt utviklet for det problemet. Har man allergi/eksem i familien så er det greit å gjøre alt for å forebygge...prøve ihvertfall. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg/tester/ se på tester av forskjellige baby-produkter... Under klær og utstyr | barn...jeg fikk meg en skikkelig overraskelse hvilke prod. inneholder allergifremkallende og/eller hormonfremkallende stoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå