Gå til innhold

Skal på 80- talls party....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler jeg på meg og hvordan sminker jeg og ordner håret??

Hjelp meg å huske....slik at jeg blir skikkelig 80- lekker:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fin med pastellfargede strekkbukser, bredt belte i pastell og høyhelet pumps, i diverse farger. Mohairgensere som var hjemmestrikket på store pinner, kreppet hår og grorudpalme:) Så flott atte.

Skrevet

Kreppet hår ja....da er håret i orden ihvertfall, hadde helt glemt det jeg.)

Kan tenke meg du var fin ja...hihi

Skrevet

Da eldste ble født husker jeg at jeg kjøpte meg en hvit kjole fra bik bok med hai på brystet(istedet for krokodille) Den hadde fasong som en lang t skjorte og hadde røde detaljer. Dvs kort kjole. Kjøpte belte og sko i samme rødfarge og ble faktisk så rypete at en bekjent sa jeg ikke kunne gå kledd slik siden jeg var blitt mor. (Eller muligens helst fordi hun også hadde blitt mor og veide 30 kg mer enn meg:) Da mener jeg også jeg var fin:)

Skrevet

Hehe:)

Var nok bare veldig miunnelig ho se:)

Skrevet

Da var ikke jeg så gammel:)

Skrevet

Nå har jeg tenkt mer:) Lacoste, fila og paul&shark var vel også populært. Og hvite bukser med høyt liv på menn(spy) og rottehale og vid silkeskjorte i knallfarger oppkneppet til navelen (spy igjen). Og hockeysveis. Alt dette for mannen. Og miami vice stilmed oppbrettet dressjakke og høyt liv olabukser. Buksene skulle være så stramme at "utstyret" måtte plasseres før buksen ble dratt på:) Og plastikkøredobber til mor.

Skrevet

Enda mer. Krøllete permanent. Også vanlig på menn og glemmer aldri et par skrekkeksempler:)

Skrevet

jeg tenker ball genser, grorudpalme, blå øyenskygge og for all del...........ikke glem den hvite lebestiften.

hvite sokker med rød og blå striper.....

boots var vel også inn en stund.

hvite mephisto sko

seilersko

Skrevet

Herregud...tenk det så ut!!!!:):)

Plastikkøredobber ja....det må jeg ha!

Tusen takk for mange gode tips :)

Skrevet

ola bukse med tynt tynt knallfarget skinn belte.. uff husker med skrekk min søster som hadde rosa og hvit ball genser som var putta nedi olabuksa. tynt rødt skinnbelte, hvite tennis sokker utapå buksa,seilersko,knall blå øyenskygge og i hjelbleika og kreppa hår.. grøss... var ikke store skulderputer også veeeeeldig pent da??

Skrevet

For korte bukser (på nedersiden av midt på leggen)var også populært. Og noen skjønte aldri at tennissokker i pumps var gyselig. Den gangen også. Og kanskje spesielt til korte bukser:)

Skrevet

Særlig blå maskara....huff:)

Skrevet

skinnplagg i ulike knæsje farger (jeg hadde rosa skinnjakke) haha var da 2 år :P pannelugg tupert og i sleik:)

ÅÅå, det blir sikkert gøy! Siste jeg var på var 90 tallsfest:P haha mye aqua og spicegirls tendenser:P og mye buffalosko og leggvarmere:P hahaha

Skrevet

Du må ihvertfall ha HØY pannelugg (Kate Gulbrandsen) og helst litt kreppet hår. Plast øredobber i pastellfarger. Bik bok eller ball gensere, leggvarmere. Skinnreim rundt håndleddene. Bredt belte i pastellfarge. Olabukse med skinnlapper på. Seilersko. Dette var litt ymse forslag, men ihvertfall noe som har med 80-tallet å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...