Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Blir så provosert når jeg leser slike reportasjer. Eneste løsning de har er å avlive dyra. Omplassering er vell altfor dyrt. Stor tabbe da Bondevikregjeringa avskaffet det statlige dyrevernet! http://www.nettavisen.no/innenriks/article1654393.ece
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan ha et separat statlig dyrevern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå