Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 har dere brukt (etter fødselen), dere som har født før?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Har kjøpt saba etter mange anbefalinger fra jenter her inne )
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg likte best de tykkeste nattbindene fra libresse. Jeg syns Saba bindene loet og hengte seg fast i stingene og Always bindene var klamme.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Fødte for 2 uker siden nå..... Rett etter fødselen må en bruke bleier som en får på sykehuset,da en blør myyyye....... Etter en 3-4 dager brukte jeg nattbind...(libresse) Funka bra for meg... Skjønner ikke at det kan være så behagelig å bruke saba..Henger seg fast og loer mye...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 okei:) Var tenkt å gå for libresse=) Tusen takk for svar:)
Én til Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Libresse nattbind maxi (de tykke, ikke de tynne) er desidert best!!! Prøvde flere forskjellige, og disse loer ikke og føles ikke klamme som mange av de tynne bindene gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå