Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er rett og slett mammaen til en som bruker denne siden flittig. Hun har blitt spådd av dere og mye av det hun har fått høre har stemt. Jeg hadde håpet at noen av dere kunne unne meg også litt tid selv om jeg kanskje ikke er av de som trenger svar anngående graviditet o.l.

Jeg er født 14.04.63

Min mann 26.05.56

Kan dere se noe som helst som kan være av betydning for meg?

Karriere, jobb, økonomi? Blir vi noen gang ferdig med oppusingen av huset? Det har nemlig stått sånn i snart 2 år og vi kommer aldri videre. Skjer det noe spennende eller noen store forandringer i nærmeste framtid?

Skulle gjerne visst...Setter stor pris på svar!

Dere gjør en kjempe jobb med tanke på hvor mye krefter som går til dette :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Kikket litt på dette med opp pussingen deres.

Fikk opp kort som har med materialisme å gjøre i fortiden, mens det som dukket opp på råd sier at man rett og slett bare må reparere det som er ødelagt. Dette får meg til å lure på om at grunnen til at ting har blitt stående er at dere har hatt store planer for hvordan det skulle bli, men så har sluppet opp for midler til å gjennomføre det ?

Er dere også kanskje ikke helt enige om hvordan dere skal gjøre ting, og hvem som skal gjøre det ?

Får nemlig opp en kvinne som et hinder her, og det er dette som får meg til å tro at det kanskej er litt uenighet her selv om ikke de andre kortene antyder det.

Men uansett, rådet er klart. Dere må reparere det som er ødelagt, og det betyr å gjøre det beste ut av de midler man har til rådighet. Ellers så ser det ikke ut til å bli noen annen løsning med det første, så her er det bare å brette opp armene og sette i gang selv.

Hvis du stiller et litt mere konkret spm, og gir meg fornavnet ditt, så kan jeg se om jeg ikke rekker å ta en titt på en ting til for deg.

Skrevet

Takk for at du tok deg tid!

Lurer egentlig på hva fremtiden vil bringe for meg? Om det blir noen viktige hendelser? Navnet mitt er forresten Luljeta.

Kjempe fint om jeg hører mer fra deg.

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...