Gå til innhold

Noen her som IKKE har gått opp så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, jeg er i uke 23 nå å har gått opp 4 kg..å nå tror dere sikkert at jeg vil høre åååå så flink.. men det vil jeg egentlig ikke.. føler nesten ikke at jeg er gravid engang.. å det vises ikke spesiellt godt på meg heller..ingen spør om jeg er gravid å vennene mine har sagt flere ganger at de glemmer at jeg er gravid..folk spør om jeg spiser, om babyen virkelig vokser å masse annet rart.. jeg er sånn gjennomsnittsmenneske fra før, ikke tynn, ikke tykk.. blir direkte lei meg..

i dag signerer jeg med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det! : ) Du kommer til å være glad for det om 4 mnd.... : )

jeg gikk ned 5 kilo fra oktober til jul, og har akkurat gått opp 5 kilo, så er nå ved oktober-utgangsvekta mi (20 uker nå).

Drit i dem! : D

Skrevet

vekten står på det samme selv om jeg er 20 uker...har verken gått opp eller ned i vekt!

Skrevet

men ser dere gravide ut?

HI

Skrevet

jeg er bare i uke 17... har gått opp 1,5kg, noe jeg synes er ok. De siste dagene er magen spretti ut, men føler at jeg bare ser feit ut :-( Vil egentlig ikke ha særlig mage jeg, så mye enklere å være i aktivitet om magen ikke skal være i veien..

Skrevet

Hei du!

Ikke noe å bekymre seg for. Jeg er i uke 27 nå(bytter i mårra) og har gått opp 6 kg. Jeg har ikke spesielt stor mage, ikke ble den tydelig før rundt uke 23 heller. Grunnen til det i mitt tilfelle er at nurket ligger langt inn i magen og langt ned mot bekkenet. Kanskje dette er tilfelle hos deg også?! å som jm sa til meg sist: bare vent! den kommer ;) ikke noe særlig at du får gravidmage pga spising ihvertfall, så vær glad du slipper å dra på mange kg ekstra,det blir sikkert tungt nok mot slutten vil jeg tro.

Lykke til ;)

Skrevet

jordmor sa bare at alt var fint, nevnte ikke noe om at beibi lå langt inn eller ned eller noe.. kan den gjøre det fordet?

HI

Skrevet

Jeg har ikke noe fasit-svar til deg, men jeg vil anta at nurket ditt ligger langt inn i magen. Det er bare sånn at noen bærer babyen langt ut mens andre bærer den langt inni magen. Ikke noe å bekymre seg for ihvertfall. Hvordan ligger du an på kurven på helsekortet da? langt under eller på kurven? regner med at alt er normalt der også, om ikke så vet jm/lege hva som må til for å finne ut hvorfor det evt er avvik.

Skrevet

jeg har gått ned 9 kilo jeg... men har alikevell ganske stooor mage.. er 28 uker=))

Skrevet

har ikke lagt på meg et gram. brystene å magen har blitt store men vekta står på d samme, men har blitt noe tynnere i ansiktet og på armene... er i min 18 uke nå..

Skrevet

jeg er i uke 15 og har gått opp 5 kilo... er det mye eller lite? :)

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei og har gått opp 6 kg snart. tror det er sånn ca passe jeg. ser gravid ut og ikke bare tjukk.. heldigvis.

Skrevet

jeg ser ganske så gravid ut ja... :) magen kom tidlig her. måtte kjøpe mammabukse i uke 8 :D

Skrevet

åå, kjente jeg ble glad nå nesten.. ikke slemt ment, men jeg føler det så likedan.. jeg er 18 uker imorgen, så du er jo en god del lenger en meg, men likevel.. jeg har gått opp bare 2kg siden før sv.skapet. mage har jeg så og si ikke.. og det er såvidt at de som vet det kan se det.. trodde jo noe var galt, men nå har jeg kjent livstegn fra lille, så da tar jeg det litt mer med ro..

noen babyer vokser jo innover litt, så da har man mindre mage, andre motsatt.. skjønner godt at du blir lei deg, men ikke bry deg om at folk spørr om det.. babyen din vokser nok helt fint, og du vet jo selv at du spiser som normalt :) jeg er også helt vanlig i kroppen, og regner med det tar hvertfall 1 og en halv til 2 mnd før jeg har gravidmage..

lykke til med alt :)

Skrevet

Jeg gikk ned 11 kg i begynnelsen på svangerskapet og har nå gått opp igjen 1,5 kg. Er 26+4 idag og ligger da fortsatt på -9,5 kg. Ikke mye å skryte på seg for å si det sånn. Men gravidmagen er her, det kan jeg trygt skrive under på.

Skrevet

Jeg kastet masse opp de første månedene og gikk mye ned i vekt. Er enda ikke oppe i startvekta, men magen er begynt så smått å forme seg, men ikke noe særlig man kan se enda.

Skrevet

1,6 kilo opp her til nå, juhuuu!! Endelig, får jeg si!! Har gravidmage nå ja =) 26 uker. Jm sa til meg at jeg bare skulle være glad for at jeg var slank, og ikke la på meg for mye, men jeg håper nå å gå opp ca 1,5-2 kg i mnd fra nå. Har jo bare 3,5 mnd igjen!!! =)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er 25+1 og har legt på meg 0,5 kilo og jeg har mage ja :-) Bare se på profilen min...

Gikk ned 6 kilo til å begynne med derfor jeg ikke har lagt på meg mere :-)

Skrevet

Jeg er 23+0 idag, og har ikke gått opp i det hele tatt. Kun gått ned 4 kg. Men har mye å ta av da:p Mage har jeg ja, ganske stor:p Har jo en liten velk som ligger på utsiden av babyen da;)

Så kan gjerne gå uten noen ekstra kg:)

Skrevet

Bjørnen Cargol: Du har virkelig fått mage ja:D Måtte inn å se:) Nydelig da:D

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Takk, har litt polstring utenpå jeg også da ;-)

Skrevet

er i uke 25 å har gått opp ca.6 kg..

har fått skikkelig mage åver natta nå da...

før den plutselig kom sprettende så jeg bare ut som jeg hadde kosa meg litt mye i hverdagene:s

Skrevet

Jeg har heller ikke gått opp noe. Er snart 20 uker på vei. Har fått litt mage da, men folk som ikke kjenner meg ville nok ikke tenkt umiddelbart at jeg var gravid nei.

Magen kommer tidsnok - og det blir tungt å snu seg i sengen ++ Det er mange fordeler med at du ikke har gått opp så mye ennå,det blir tungt mot slutten uansett. :)

Lykke til.

Skrevet

Jeg er 16+1 og har gått opp 1 kg. Har vel kanskje begynt å få litt mage nå, men ingen utpreget gravidemage ennå.

Skrevet

Har gått opp ca 1 kg siden jul (er i uke 20 nå). Hadde ikke veid meg før jeg ble gravid så jeg vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg totalt. Har fått ganske tydelig gravidmage nå da, og det er jo fint :) Har blitt mye flinkere til å spise bra, og trener 2-3 ganger i uken så jeg håper å ikke gå opp så veldig mye mer enn det babyen trenger. Har nok å gå på for å si det sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...