Gå til innhold

Er man utro....

mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man skriver sms'er med en venn av motsatt kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I såfall eg jeg utro daglig, med god samvittighet.

Så nei, jeg mener ikke det.

Skrevet

Du mener ikke det seriøst, håper jeg.

Selvfølgelig ikke.

Med mindre man bedriver sms-sex, da.

Skrevet

Nei, såfremst man ikke skriver meldinger av typen, "gud så deilig du er, la oss ha sex." ;o)

Skrevet

Er man utro om man skriver "gud så deilig du er, la oss ha sex." ;o) altså? ;o)

Nei, man er ikke utro om man skriver sms med en venn etter min mening.

Skrevet

Det var godt å høre. Jeg kan bare fortsette jeg da og skrive sms'er. Men det er ikke alle meldingene samboer vet om, for han er ikke så veldig glad for det. Men jeg skriver ingenting galt, kun koselige, daglidagse meldinger om sol og regn;o) (nesten ihvertfall)

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke utro om du skriver sms med vennene dine, uavhengig av kjønn. Jeg reagerer jo på at samboeren din ikke synes det er ok, hvorfor ikke det?

Skrevet

Det kommer helt an på "foholdet", og hvorvidt samboeren din synes det er ok eller ikke. Holder du sms-ene skjult for ham, synes jeg det er på grensen.

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. Men når samtalen går ut på å ha sex med hverandre , da begynner man å gå ut på farlig jord.

Skrevet

Da er jeg utro stadig vekk. Og samboeren også forsåvidt. Nei vi synes ikke man er utro.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva som er innholdet i meldingene og om du er følelsesmessig utro. Å ha vanlige kompiser må vel alle få lov til å ha.

Skrevet

For en fantastisk sistesetning... He, he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...