Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Her er det egentlig snorking, men siden han strengt tatt ikke kan så mye for det...... blir snoozing av vekkerklokka vinneren. Så jævlig irriterende at han vekker hele huset før han klarer å stå opp. Skrur av sikkert 5 ganger før jeg ikke orker mere og tupper han ut av senga. Andre??
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg blir utrolig irritert over at han aldri rydder orntli av bordet etter middag. Han bærer tallerknene inn på kjøkkenet, men hiver aldri matrestene i søpla. Samme med kjørlene. Setter gryta på koketoppen MED RIS og slikt oppi. Det blir jo koooooselig å rydde dagen etterpå ja. Namnam.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Vasker alltid halve maskiner med kle, sjølv om det flyter over med skittentøy...Henger ikkje opp klea(han glømmer dei!)..OG VINNEREN: slenger reine, nyvaska og våte kle i ein haug oppe på tørkestativet...grrrrrrrrrrrrrrr...Han får ikkje lov å vaske kle aleine lenger
*ale* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 De tre gangene i året han lager mat... FIKSER ikke det!! Tar den store fiskekasserollen min å lager saus i, leser ikke oppskrifter/ bakpå pakker, kann ikke koke pasta engang.. Har alt i kaldt vann og lar det stå.. Blir en særdeles tjukk spagetti:P Så det klarer jeg ikke, dermed får han ikke lov:P PS ja jeg har prøvd å lære ham/ rettlede på de mest pedagogoske vis, men han blir bare sur..
Mille** Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Hmmmmm......her har det tydeligvis blitt ganske bra, siden jeg virkelig må tenke meg om for å finne noe. ) ......han tømmer aldri smulene av brødfjøla, og tørker ikke opp smulene på benken heller. Ja, nå kom jeg på noe skikkelig irriterende! Hvis han er på butikken med en handlelapp hvor jeg ikke har spesifisert middag, så kommer han ofte hjem uten middag siden det kun stod "middag" og ikke HVA vi skulle ha! Grrrr.....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Når han gnir tørre hæler mot hverandre..... Når han holder hånden forran munnen når han snakker....
Honningmelon Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Slenger fra seg sure sokker over hele huset.
Mikkemafian Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Har ikke så mye å velge mellom, jeg da... Men at han aldri kan sette brødristeren på plass etter bruk!!! Hver dag!!! Arrhhggg..
Syrin84 Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 -han smatter -her også er det bare halve maskiner... og han spør "kan jeg vaske denne, kan jeg vaske denne, kan jeg vaske denne sammen med denne" jeg mistenker han gjør det bare fordi jeg blir lei og gjør det selv. -han slenger fra seg alle klærne på golvet, untatt sokkene.. de legger han pent ved siden av hverandre (???) -han lar smør og majones (bare smør og majones, resten pakker han bort) stå på benken i timesvis.. og når jeg spør om han kan rydde det bort så skal han gjøre det senere, senere, senere... han er litt rar han samboeren min men i dag skal vi ihvertfall på kino!! hoho
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 - at han ikke svarer hvis jeg spør om noe fordi han er for fjern og opptatt av pc/TV - at han aldri selv tar initiativ til husarbeid - at han er så forbaska sta! - når han rydder av middagsbordet aldri tar med seg alt. Lar skitne servietter, salt/pepper osv ligge igjen. - at han setter fra seg deodoranten på stuebordet (!!?? hva i all verden har den der å gjøre!!??? Men han er fantastisk flink til å lage mat, han er praktisk og ikke minst pålitelig. Sier han at han skal gjøre noe, så blir det faktisk gjort.
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Her er det også snorking og snoozing av vekkerklokka. Syns jo 5 ganger var lite i forhold til min.... Hadde hjulpet hvis han faktisk hadde hørt vekkerklokka også, må vekke han før han trykker på snooze...
mamma07&09 Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Det må være at han sitter så lenge på dass, gjerne i opp til en halv time i gangen. Det irriterer meg fordi jeg føler at han heller kunne gjort noe annet fornuftig denne tiden og hvis jeg skal noe på badet så må jeg vente så lenge.. Og ikke minst snorkinga, sokkene under stuebordet, at han ikke svarer fordi han er fjern pga pc eller tv, at han alltid skal se på discovery med den utrolig irriterende bakgrunnsstøyen... GRRRRRRRRR.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Samme som deg, snooze-knappen på vekkeklokka blir dessverre flitig brukt.. Ellers irriterer det meg ganske mye at han vrenger sokkene sine og evt lager en ball av dem før han kaster dem til vask. Alltid så mye jobb for å rette på dem.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Mannen min har tre sånne superirriterende egenskaper: - De dørene som skal lukkes, de står alltid åpne etter ham, og motsatt. - Han vrenger av seg klær, og retter dem ikke når de skal til vask, og han vrenger klærne av gullet, og retter dem ikke til neste dags påkledning, - Han skjønner ikke mitt superenkle sorteringssystem for skittentøy.
6Ymamma Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 Promper....å han synes det er like gøy hver gang og ønsker at jeg skal dele den gleden med han hver gang. En måte å få oppmerksomhet på. Ikke direkte prompen som er irriterende, men at den MÅ kommenteres HVER gang.. Måte på hvor mange ganger man kan le av det, ler ikke av det i årsvis liksom=P
~Roskva~ Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Mye de samme irriterende egenskapene, her, ja.. Men jeg kan legge til en ny: Han barberer seg så skjelden!! Bare en gang i uka eller så, og det stikker så fryktelig!! Lillepia vår er noen ganger helt rødprikkete i ansiktet etter at han har nusset på henne. Kan han ikke bare anlegge helskjegg, så det i det minste blir langt nok til å være mykt??????
jet trip Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 heh heh heh hh heh heh hehhhhhehhehh....kalrer ikke å stoppe...heh heh heh hehhhh ehhh......
Slalotte Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Han spiser aldri opp leverpostei boksen.. Han kan bare spise av den hvis den er tatt opp samme dag.. Samme med makrell i tomat... Skrur igjen korker med all kraft han har i seg.. Kan aldri få litt tid for meg selv når han har lagt seg, da sender han mld og sier at jeg skal komme ned og legge meg.. Sånn som nå fikk jeg akkurat en mld "kom å få kos med en eneste gang" (er litt søtt også men vil jo ha litt tid inn på dib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå