esmase Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvilken størrelse bør jeg bestille når jeg er ca 57kg?
Monajenten Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Både 3lb og 4lb kan du bestille da ihvertfall. Forskjellen er at 4lb er tyngre og "for viderekomne." Men jeg bestilte nå like godt den istedenfor å bestille nybegynnerring. Er sikkert litt vanskeligere i begynnelsen (har ikke fått den enda) men skal nok få det til:-)
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Bestilte 3lb jeg, og veier 56 =) turde ikke hive meg på den vanskelige m ei gang.. Er vel like effektiv trening m den lette eller??
esmase Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Ok. Men har jeg forstått det rett med at jo større den er i diameter,jo enklere skal det være? Takk for svar forresten! :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Aaahhhhhh............Lille trille.....du trenger vel da ikke en slik ring=)
esmase Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Haha,du skulle bare ha visst,Angelica!! Husk at du har kun sett meg fra halsen og opp,hehe :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hehe.......ser liksom deg for meg i aktiv tilstand meste parten av dagen........de unga...vet du he he=)
esmase Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Kan ikke skylde på dem lengre,for de er jo på skolen og i barnehagen.. Og etter 3 svangerskap har jeg litt etterlatenskaper samlet på midten.... En ring av selvtillit kanskje? =)
esmase Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2008 Noe av den ihvertfall.Hvis man er flink å bruke den da. Og det fine er at du trenger ikke å bruke den så lenge hver gang,før det vises på midjemålet=) Noe som passer ypperlig for late meg! Vurderer denne.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Hehe.......tenker nok den er ypperlig ja=) Selv er jeg ræva på å bruke slike ting,men superrå på trampoline, sykkel og beina mine=)
esmase Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2008 Og jeg er ræva på det aller meste når det gjelder trening... Blir så alt for fort lei. Men en sånn rockering kan vel barna også finne glede i?Sånn den dagen jeg er lei av den,mener jeg....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Hehe...mine tror jeg hadde ramponert en slik en, også hadde jeg aldri sett noe mer til den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå