Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere disse? *clueless* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte mine på apoteket. Ull-innlegg!

Skrevet

Hei :) kjøpte et par på apoteket, husker ikke prisen, men fant faktisk 100% ull, janus på bogerud til 49 pr par :) kjøpte der å. skal jo ha et å bytte på når det andre vaskes :)

Skrevet

Engangs kan kjøpast på apotek eller enkelte dagligvarebutikkar. Ullinnlegg får du på apotek og enkelte butikkar som har barnekle. Bl.a. har sparkjøp billige og greie ull-innlegg. Kostar 49,- trur eg.

Skrevet

har kjøpt ett par på apoteket av ull, og en pakke av papir på dagligvarebutikken.

Skrevet

Anbefaler på det varmeste ull-innleggene fra Nøstebarn (www.nostebarn.no). De er gode, myke og store nok til at de varmer puppen. Har aldri vært plaget med brystbetennelse eller noen andre ulumskheter!

Hvis du allikevel vil ha engangsinnlegg, har jeg hørt at Avent sine er bra. De loer ikke. Fås på babyshop f.eks.

Skrevet

De på nøstebarn var forbausende billige i forhold til de jeg kjøpte på apoteket sist (180!!).

www.nostebarn.no

Skrevet

Anbefaler VELDIG chicco sine ammeinnlegg om du lekker mye, samt ull utenpå for å unngå brystbetennelse... Jeg lakk som en sil de første månedene, og ingen andre enn chicco sine holdt "tett" Lakk gjennom natusan sine på 1 time... Kommer selvfølgelig an på hvor mye melk du får...

Jeg kjøpte på apotek, både chicco og ull-innlegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...