Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Kan det at jeg ikke har tid til å ta hensyn til bekkenløsning gi varige men??har gått fra sånn passe vondt i ryggen til store smerter når jeg sitter, står, beveger meg, kler på meg o.l.. i tillegg har jeg smerter i hele underlivet og på innsiden av lårene , noe som også er tegn på bekkenløsning? Det jeg frykter mest er at det kan gi varige men å fortsette i et tempo som overstyrer kroppens signaler.. men har liksom ikke noe valg:/
blockarella Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Det er absolutt viktig å ta hensyn til kroppen sin og lytte til de signalene den gir under svangerskapet! En bekkenløsning kan forsvinne helt etter fødselen, men den kan også gi plager i årevis etterpå. Slik som det høres ut på deg og dine smerter bør du absolutt roe ting ned. Du sier ikke noe om hvorfor du ikke kan roe tempoet, men dersom det er jobb o.l. så er ingen uunnværlige... :-) Du har bare en kropp og den skal du leve med resten av livet! Tenk på hvor galt det "kan" gå, jeg kjenner flere fortvilte nybakte mødre som bare må ligge og ikke engang kan løfte babyen i flere måneder etter fødselen... Ikke meningen å skremme, men det er viktig å ta vare på seg selv! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå