Gå til innhold

hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min blir 1 år i juli, jeg får ny bebis i september. ønsket barnehageplass ihvertfall 50% til største fordi han er så krevende hjemme, mye grining og sutring osv. jeg sliter masse med bekkenløsning og kan trenge litt tid sammen med bare lillbebis.

men har fått barnehageplass et stykke unna isteden for like ved der vi bor. da må jeg ta toget ca 20 min for å levere og hente. Er det verdt det tro?

vanskelig dette!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Toget?? Oijda, det hørtes tungvindt ut, hvertfall om det er du som må levere og hente hele tiden.. Her er det sambo som leverer, og jeg henter. Har ikke mulighet til det dere og? Jeg har eldste fulltid i bhg, selv om jeg er hjemme med babiss, og det går bra det. Men nå er bhg her 3 min unna da...

Skrevet

nei blir nok oftest meg som henter og bringer... han jobber litt dumme tider.

Skrevet

Tror nok jeg ville tatt den, og fortsatt stått på venteliste i barnehagen som er nærmere, kanskje er du heldig og noen andre takker nei....

Det er slitsomt å gå hjemme med to, jeg personlig ville hatt eldste 50% i barnehage. Det hadde jeg da jeg fikk nr to, selv om min eldste var litt eldre da (2 år).

Skrevet

litt seint å si dette kanskje, men få deg en legeerklæring på den bekkenløsningen, du kan nemlig ha rett på prioritert plass!!! Det er ikke sikkert det er for seint mtp. andre opptak. De sparer nemlig en del plasser til det da. Det fikk nemlig jeg da jeg var gravid med nr. 2 og hadde masse bekkenløsning (eldste var 15 mnd da broren kom).

Skrevet

sier du det! da skal jeg høre med legen! var der idag og hun vet at jeg er veldig plaget med bekkenløsning. du mener at jeg burde ha kort vei til barnehagen fordi jeg har vondt for å komme meg andre steder og sånn?

Skrevet

det hørtes ikke morsomt ut. sliter selv med bekkenplager jeg, og vet at det er plagsomt. men, er det ingen familiebarnehager rundt deg da? eller dagmammaer? vi har jenta hos en privat barnehage/hvit dagmamma, og trives godt med det, ikke langt unna, og vi får kontantstøtten som jeg er litt avhengig av som student.

Skrevet

det er familiebarnehage vi har fått plass på litt lenger unna. ser ikke ut som det er så mange dagmammaer her, er et litet sted. men skal sette opp lapp på butikken tenkte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...