Gå til innhold

For tidlig å begynne å kjøpe babyklær??


CarinaBallerina

Anbefalte innlegg

jeg gleder meg rett og slett så masse at jeg sliter med å holde meg unna barneavdelingen i klesbutikkene, og i dag sprakk jeg. kjøpte babyklær for ca 500 kr. Er det fortsatt for tidlig? eller er det fler som meg som nesten ikke klarer å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off slite heilt sinnsjukt, har så lyst men har ikkje kjøpt noko enno, har så lyst å gå å sjå på vogne men er vel litt tidleg, er så redd noko skal gå gale og at eg får for store forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er da ikke fortidlig. Jeg må også innom babyavd i klesbutikker. Handler litt nå og da. Det er jo så mye fint. Også har jeg i tillegg bestilt vogn jeg da. Det koster jo ganske mye å handle inn til babyen, så det er jo greit å beg tidlig. Får jo spredd utgiftene litt utover. Bare handle du og nyt hvert sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter. Har sniktittet litt da, men frister ikke å kjøpe noe enda. Er så uvirkelig liksom.

 

Dessuten vil jeg helst kjøpe brukt vogn og seng, og derfor bruker jeg tiden på å kikke på annonser og prøver å få en feeling for hva slags pris jeg må regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har titta endel under dekke av gaver til venner og familie som skal ha snart og nettopp fått.

MEN jeg har kjøpt noen mamma-topper, var innom senteret etter forrige ul, tror jeg var litt i happyrus etter å ha sett jr, men til mitt forsvar var de på salg, fikk 3 fine topper for 100kr så da må man jo kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 20 og har handlet det meste... hehe klarer ikke å vente! etter at vi var på UL dro mamma og jeg til sverige og shoppet det meste på lista mi.. så tar litt og litt om gangen...

men kjøper ikke altfor mye klær til den første tiden, bare litt, kan tenke deg at du får nok mye i visittgaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt tidlig. Har så lyst å handle jeg og, har sett så mye fint på exit den siste tiden. Merker at jeg stort sett bare kikker på jente klær, sikkert fordi vi allerede har jente. Men får vente til ordinær ul når vi ser hva kjønn det blir. Blir det ei jente til er det nok ikke så mye klær som trengs, er det gutt må det handles inn helt ny garderobe.. Har jo seng og vogn og sånt da fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...