winneboo Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Fikk brev idag om at vesla mi har fått barnehageplass fra 25 mars. Trodde aldri i verden hun skulle få plass så fort, men endelig er vi litt heldige vi også. Jippi
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye da =) får man brev om det nå? men bra det gikk så fort da.. har søkt fra september jeg da, så håper jeg får bhg plass da;)
winneboo Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Ja får brev så fort barnet har fått plass dersom man søker plass gjennom hele året. Jeg sendte inn en søknad i desember å håper at hun hvertfall fikk plass til høsten, men sikkert noen som har sluttet
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Så bra... vi har også fått plass til mini, fra 31.mars.... samtidig skal storebror over fra 60% til 100% plass. Gratulerer med plassen =))
winneboo Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Takk takk Trodde det nesten var umulig å få plass i denne bydelen så fort men heldigvis gikk det bra Hun går hos dagmamma nå da, så det blir jo trist at hun skal slutte der for hun trives veldig godt der, men en fordel men 100% sikkert plass frem til skolestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå