oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Mina er hos pappaen sin annenhver helg fast. Har bytta i det siste pga noe jobbgreier for han. Jeg skriver i boka mi fremover hvilke helger Mina skal til pappaen, så jeg kan planlegge litt fremover. I jula sa han at han skal i et bryllupp i juni, men fikk ikke noe dato eller hørte noe mer. Så spør jeg han hvordan vi gjør det i sommerferien og at jeg vil at vi skal dele opp de 2 ukene han skal ha Mina( Er vanlig å ha 2 uker sammenhengende). For jeg synes 2 uker er lenge for Mina, men det er greit sier han. Så fikk jeg på mld at han ikke viste noe pga ferie siden han begynenr i ny jobb i mai. Noe som er forståelig. Så skriver jeg at jeg har lagt planer en helg i juni. Da får jeg beskjed om at det ikke går, for det er den helgen han skal i bryllupp. Da ringer han. Dette har jeg sagt: Jeg mener at så lenge det er hans helg, så er det han som må gi beskjed om at det ikke passer så vi kan bytte helg. Han mener at siden han sa til meg i jula at han skulle i bryllupp i juni, så var det min plikt å spørre han når det var. Det første jeg gjør når jeg blir bedt bort eller planlegger noe så er det å sjekke om det er min helg eller hans helg med Mina. Om det ikke er det så spør jeg om vi kan bytte. Han tar hele tiden som en selvfølge at jeg ikke har planer og at hans er viktigere. Blir så forbanna Han mener at vi ikke har avtalt noe mer etter påsken, men vi har kontrakt på at han skal ha henne annenhver helg og så klart det fortsetter så lenge ingenting annet er planlagt. Samme sist gang han skulle levere Mina, så fikk jeg mld samme dag om at han leverer henne kl 1500. Avtalen er 1600. Det tok jeg opp med han at jeg vil vite dette før, for jeg planlegger ting. Det er så jævelig irriterende!!!!!!!!!!!!! Er det hans helg med Mina, så må jo han spørre meg om vi kan bytte helg. Jeg planlegger jo etter de helgene jeg ikke har Mina. Synes ikke det er så vanskelig å forstå Ikke noe problem å bytte om vi ikke skal noe så klart, men jeg KREVER at han spør meg!! Møkka mann.. !!!!!!!!! Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon _____________________________
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 så lenge det er hans helg er det hans ansvar å finne barnevakt. kan ikke besteforeldrene passe henne en helg da. det vil de vel? men synes nå i utgangspunktet hun er litt liten til å være hele helger borte fra hver av dere jeg da..... mina burde se dere begge litt oftere! hvis du skjønner hva jeg mener.... skjønner at du blir irritert over at han tar deg som en selvfølge.... snakk med han på en ordentlig måte. er du sur og tverr virker det motsatt.... mannfolk - du vet:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Det går veldig fint for Minas del å være hos pappaen sin annenhver helg. Jeg har prøvd å snakke med han, men det er han som er drit sur og mener det er jeg som må konfrontere med han!? Han bare la på. Jeg og Mina bor i Halden, fordi jeg studerer. Bf bor i Oslo. Vi har vært samboere i over 3 år. Ble slutt da Mina var litt under 1 år.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Så lenge man har skrevet en avtale på at han har annenhver helg, så er det den som har helgen som må skaffe barnevakt. Har man det ikke i en avtale, kan desverre pappan sno seg unna. men har man det i en avtale, er det han som MÅ ordne barnevakt når du skal andre ting. (kanskje på tide han blir voksen, og skjønner hvordan det er å være pappa)
winneboo Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner godt du syntes det er irriterende Barnefar her driver også å surrer mye med samvær. Han skal egentlig ha henne nå i helgen men så ringer han å sier at han MÅÅÅ ut å drikke med jobben i morra kveld så han kan ikke ha henne før lørdag ettermiddag. Noe som passet svært dårlig for min del. Jeg som hadde bestilt meg massasje på lørdag formiddag(julegave fra jobben) å det gavekortet går ut i helgen Å hadde gledet meg masse til dette for har så vondt i rygg og nakke pga jobben. Han gidder desverre ikke å orne barnevakt når han ikke kan ha henne i en helg som er hans. Jeg kan jo heller ikke tvinge han til å ha henne Så føler med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå