Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har hatt kynere i noen uker nå, de er ikke vonde men litt ubehagelig noen ganger når det ikke passer.Og jer er bare i uke 17. Hadde det ganske tidlig i mitt første svangerskap også. Andre?
Malin&TE Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har samme termin som deg, og jeg er litt usikker på om det er kynnere jeg har.. I så tilfelle veldig lite av dem.. Hvordan kjennes de egentlig ut?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har kynnere,kan ikke gjøre så mye husarbeid før jeg kjenner dem og bare må ta det med ro. Ikke farlig med kynnere,men hvis en da ikke slapper av,kan de jo gå over til enda kraftigere og da sette i gang rier,og da kan det begynne å bli farlig
Lille Luna Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har kynnere, men de er ikke vonde på noen måte. Det er bare som om jeg tar sit ups uten å gjøre noe;-) Magen blir helt stram, også blir jeg litt støl. Jeg har hatt det siden uke 18/19...og er i uke 22 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå