VenterNummer2 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 noen som vet hvor ofte det utbetales?? er d kun en gang pr mnd?
Axus' girlfriend Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 en gang i mnd ja:) fikk utbetalt to ganger en mnd på grunn av feil som NAV hadde gjort, men dette var jo bare for å rette opp pengefeilen.
VenterNummer2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 så januarlønnen kommer ikke før i slutten av februar??
Nanna:-D Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Sykepenger skal utbetales den mnd du hadde tjent de. Januar-"timer" skal utbetales i januar. Har du ikke fått noen penger for januar får du komme deg til ditt nærmeste nav-kontor og se om døm har registrert noen inntektsgivende opplysninger på deg. Det hadde døm ikke gjort på meg så jeg ga døm ei sjulebøtte fordi jeg vet at de opplysningene hadde blitt sendt...
Zikosu og William Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 jeg får alltid to ganger pga sykmeldingsperiodene...for februardagene fikk jeg først penger ca.25. for dagene 1-19,så igjen 3.mars for dagene 20-29... har du ikke fått for januar enda skal du jo ha en monsterutbetaling nå... ta kontakt med nav snarest og purr på de...skjer ofte feil der...og følg for guds skyld med på at du får det du har rett på,jobben min hadde regnet nesten 7000kr for lite pr.mnd på meg...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hmm, skal man ha pengene utbetalt den måneden man jobber da? Det synest jeg var rart.. Jeg har fått utbetalt penger for oktober i november, november i desember, desember i januar, og januar i februar.. og regner med februarpengene kommer den 25. mars. Sånn har det iallefall vert her (sykemeldt pga hyperemesis, heldigvis "bra" igjen.. :-P)
nr 6 på vei Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Har aldri vært borti en arbeidsgiver som betaler ut lønn for foregående mnd ca 25 dager etter, tror du tar feil der. Når det gjelder sykepenger som NAV betaler utbetales de i slutten av den mnd man er i, altså innevørende mnd. Det vil si at man får feks 25 dager på etterskudd mens en 5-6 dager på forskudd......
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Hmm.. det var rart da, for da har jo jeg en god del penger til overs hos NAV jeg da, for fikk ingenting i oktober til tross for at jeg var halvt sykemeldt da. De fikk jeg i november...
VenterNummer2 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 jeg har ikke fått utbetaling for januar enda, nei. men fikk et brev om at de manglet ene kravet om sykepenger. vet d er sendt inn, så tror d er mye rot i NAV!! jeg fikk uansett legen til å sende på nytt tidlig forrige uke. synes de burde betale ut så fort de fikk papirene....håper jeg slipper å vente til 25. mars!!! jeg er blakk!! prøvde å ringe nå, men da var han saksbehandleren til lunsj, så får prøve igjen senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå