Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, i dag er jeg suuuur. Mange grunner til å være syk, når jeg tenker godt etter. Endelig var dagen da alle tre gutta skulle ut og minstesnupp og jeg skulle ha huset for oss selv. Så våkner hun kl 07 (sover vanligvis til 09) og er grinete og utilpass. Lillebror hyler masse før de går til barnehagen, han er ikke vant til å si ha det til mamma. Minstesnupp sovner kl 09 og sover helt til 12, men jeg får selvfølgelig besøk fra jobben og kan ikke sove. Pliktbesøk og mer mas enn kos. Etter 12 er det bare tull på minstesnupps soving. Storebror kommer hjem fra skolen og er sliten og sur. Jeg sier skarpt fra om noe han vet han ikke har lov til og han tuter. Må gå til barnehagen og hente lillebror. Han rekker tre bæsjebleier på en halv time og hyler hver gang han må skifte. Alt mens minstesnupp hyler på gulvet fordi hun ikke får være på armen. Hun rekker to bæsjebleier innimellom lillebrors tre. Maud-mannen sender melding om hodepine og da kjenner jeg at nå er det nok! Jeg skjønner jo at ingen av dem har valgt å være syke, men det får da være måte på. Når skal jeg sette meg i sofaen da??? Nå har Maud-mannen vært groggy i flere dager og sluppet lett unna alt hjemme. I går prioriterte han å sitte oppe og se kamp på TV, idag er han sikkert trøtt og da kommer hodepinen.

Hva ville jeg egentlig med alle disse barna? Hva ville jeg med en mann? Det hadde vært deilig å være singel og helt alene en dag eller to ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hva skal man med alle disse menneskene... Jeg står på forslaget om å sette dem i bur og heller reise et sted uten dem. de klarer seg sikkert. et hus fullt av unger og sutrete mannfolk.... sjarmerende plass å være ;-) det ender med at vi ikke kommer tilbake vettu :-)

jenter er best,

ingen protest!

Protesten forsvant

og guttene vant!

Jeg har lært den av dritgreigutten!

:-)

Skrevet

Morsomt vers, jeg likte den første delen best ;-)

Nå har Maud-mannen kommet hjem, gått og lagt seg. Jeg har fått i oss middag. Lillebror hylte og skrek så masse at storebror kommenterte "Tenk hvis du var alenemor da mamma, da ville det vært sånn hver dag".

Jeg setter dem gjerne i bur hele gjengen en dag eller to kjenner jeg.

Skrevet

jeg hadde vel eksplodert vet jeg... jeg er ingen god kone for syk mann mange dager på rad. Jeg husker han hadde omgangssyke i fjor vinter, og til slutt var jeg så sint på den forbaska mannen at jeg gladelig hadde solgt ham som vaskehjelp i australia! Fysj å føy så utrolig sint jeg blir på syk mann..... jeg skjønner deg godt! Og når ungene plutselig blir dritunger så er det bare pakkin av koffert og bur som duger... :-)

JENTER ER BEST INGEN PROTEST

GUTTENE FORSVANT OG JENTENE VANT!

Det kan vi rope når vi går i tog i solen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...