MilleMamma84 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Heisann jenter! Lurer på hvor lang tid det tok før dere ble gravid etter dere fjernet p-staven? Fjerner min nå i mars, og har tenkt å begynne prøvinga i slutten av april... P-staven er vel kanskje ny, men kanskje er det noen med erfaring her?
biboloo -over i 3pp Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hei Millemamma84! Jeg har erfaring! Eller, tok ut min i desember, og driver med prøvingen nå. Fikk mensen etter ca seks uker ca, og den har vært regelmessig siden. Håper knøtt er på plass nå, har vel egentlig IKM i går eller dag, men har bestemt meg for å vente med testingen til over helgen (hvis jeg klarer...) Håper det klaffer kjapt for dere:) Klem og lykke til!
MilleMamma84 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Hei og takk for svar! Så spennende! Har alltid hatt uregelmessig mens jeg, så det blir spennende å se når den er tilbake igjen. Mista mensen nesten helt da jeg begynte med p-staven. Skal prøve og ikke stresse for mye:0) Får følge med litt på deg da:0) Håper den sitter hos dere nå:0) Lykke til med testinga da:0) Klem!
har4barn Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 JEg tok ut p-staven i okt/nov 06 og ble gravid innen to uker! (mistet , men det har ingen sammenheng med p-staven:) ). Lykke til!
lykkelig-mamma Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Hei:) tok ut stav 3 oktober og fikk mensen etter 2 dager. Regelmessig siden. Du kan lett bli gravid med en gang du fjerner staven. Håper du ikke trenger vente for lenge på spiren din. Er i min 6 pp nå, tror og håper jeg er gravid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå