Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 ....og nå er jeg helt utslitt, ligger som et slakt på sofaen. Jeg ,tener ganske jevnlig men fy det har blitt tungt etter at jeg ble gravid.
loffmusa Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hehe, fint å trene, men vær forsiktig da, vil gjerne stå på slalom jeg å,men dt tar jg ikke sjansen på denne vinteren:
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 ÅÅÅ det er så forfriskende og deilig. Drar ikke til de bratteste hengene, jeg hadde min datter på 5 med meg. pPuss 600 elever fra skolen jeg jobber på.
*En rosa og en blå* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg stod på alpint helt frem til 15. uke og mente det var trygt så lenge jeg kjørte rolig, men etter at samboeren min hadde et ublidt møte med en annen alpinist i bakken så har jeg bestemt meg for at jeg skal holde meg på bakken resten av terminen. Selv om vi kjører "safe" så vet man aldri hvilke andre tullinger som finnes i bakken. Samboeren min ble kjørt på bakfra av denne andre alpinisten, ble slengt rundt, landet på magen og seilte ca 40 m nedover bakken på magen. Tør ikke tenke på hvordan det kunne ha gått dersom det hadde vært meg han kræsjet med... Den andre alpinisten havnet på sykehuset med brukket rygg forøvrig. Så jeg tør rett og slett ikke ta sjansen lengre selv om jeg brukte 4000 på et sesongkort dagen etter jeg fant ut jeg var gravid...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Huff, ja det er mange gale i slalåmbakken. Spesielt den yngre garden. En ungutt holdt på å kjøre ned datteren min (5 år) rett ned. Og i bilettkøen var det en som sprang rett i henne slik at hun falt, han så bare ned på henne og gikk sin vei....Skjønner ikke dagens oppførsel.
Trulte76 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 jeg også har lyst å stå på ski Men da hadde jeg ikke greid å gått etterpå..sliter litt med bekkenløsning jeg :S så trur ikke jeg skal prøve meg i slalombakken dette året nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå