lolitalempica Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har en gutt på 4,5 mnd. Han har virkelig oppdaget sin egen stemme og kraften i den! Han kan ligge LENGE å hyle og skrike. Bare "go-lyder", men ufattelig høgt! Eg blir jo sprø!!!! Kan jo ikke kjefte på han heller.... Noen som har tips til hvordan eg kan få han til å "forstå" (hehe) at han ikke må skrike så høyt?? Ah.... Ikke lett altså....
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Heh...hadde ei periode med minsta her og på den alderen...einaste som funka var å bite tenna sammen, lukke øyra og vente til det gikk over...
lolitalempica Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Hehe... Trur nok d e d eineste som hjelpe!!! Takk takk:)
Lykkekløver Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Når det blir for ille så setter jeg inn lyd-demperen, nemlig smokken he he...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 kjenner til det der ja.. he he gjerne i parkerings hus eller i butikker der det er ekstra god gjennklang. å dytte inn smokken er reddningen her også:) er jo så gode da.. he he første gang snuppen satte i et sånt jungel hyl skvatt han så fælt selv at han begynte å gråte:):) nå ler han bare av seg selv når han skriker sånn
Spirevipp med go`gutten Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Sikkert ikke så mye å gjøre med det, annet enn å gi smokken som de andre sier :-) Gutten min hyler også en del, holdt skikkelig show til helsesøster på 5 mnd kontrollen, og hun sa at sånn som han holdt på med stemmen sin kunne det faktisk hende han kom til å snakke tidlig, så trøster meg med det når han hyler som høyest :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå