anonymnick Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Altså; jeg vil ikke ha dem alene. Jeg ønsker å dele 50/50. Tror ikke jeg egner meg som alenemamma. Det blir for mye. Er redd jeg vil bli en dårlig mor. Jeg elsker barna mine, men tror en 50/50 deling vil være best for dem. Kan jeg "tvinge" pappa'n til å ha dem 50%? Er redd han vil flytte langt unna hvis vi skiller lag. Såpass langt at han ikke kan ha dem annenhver helg engang. Jeg kjenner jeg blir kjemperedd bare ved tanken... :-(
ayla05 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 du kan nok desverre ikke tvinge ham nei... snakker av erfaring.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ingen tvang, men et tips fra min veninne ( som ikke ønsket å skille seg selv om det var en tøff periode med flere små barn, mye sykdom etc): mannen begynnte å ymte frempå om skilsmisse, dette gikk jo ikke så bra osv... Hun : " fritt for å ha annenhver helg og en ettermiddag i uka !" Etter det var det ikke noe tema lengre og han syntes det var helt greit å kutte ned på egne aktiviteter noe til fordel for familien ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå