* 5 om dagen * Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 de skal ikke feire med stort selskap da, for de skal snart på tur... men vi skal på kaffe og kake i kveld. burde jeg ha kjøpt med en ting, og i såfall hva?? de har jo alt mulig.... så hun er altså i en alder av 42 år vært gift i 25 år...godt jobba :-))
* 5 om dagen * Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 de drikker ikke vin...og det de har av drikke, setter de i båten, så ikke ungene drikker det opp...( hehe, er store unger de har nå, så gled dere ) og blomster har ho masse av, for vi har en bror som jobber som gartner, og hun har nettopp hatt bursdag ( 27 feb ) så det virker heller ikke så lurt... nei vet ikke jeg, kanskje stikke en tur innom skeidar og se om de har noe....
Arb.ledig husmor Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 En skål med noe sjokolade oppi? Eller lys og servietter... Drikke de kaffi? Kjøp en god kaffisort...(Selger ofte det på bakeri/konditori)
* 5 om dagen * Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 flott...det var noen gode ideer....men nå får jeg fyke av gårde så jeg rekker innom en plass.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå