Gå til innhold

Kan jeg kjenne liv så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner av og til noen små "dult" ca midt på magen laaangt nede...

Kan det være det?

Husker ikke når jeg kjente det første gang sist men det var ikke så sent=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

De sier at 2 gangsfødende gjerne kjenner det tidligere så det er sikkert mulig ja :-)

Skrevet

Ojojoj... hehe, håper det er det=)

Skrevet

Vet ikke kor langt du e på vei men kan jo fortelle at æ kjente liv første gang sist æ va gravid uke 14 og den hær gangen på dagen æ va 10 uke på vei.kjente liv 3 gang den uka. E helt opp til korsn ongen og morkaka ligg. Vet at nån ikke kjenne liv før uke 20. Som regel kjenne man liv tidligere andre gang:)

Skrevet

Jeg bytter uke lørdag, er 13+5 i dag.

Jeg kjente tidlig liv forrige gang også så håper på det er liv jeg kjenner, har merket det noen ganger (2-3) siste halvannen uka...=)

Skrevet

Jeg var hos jordmor for noen dager siden og hun spurte meg når jeg kjente liv....og jeg mener at jeg kjente det i uke 13-14 elt nederst i magen til venstre. Men det mente hun at jeg umulig kunne ha gjort det var bare tarmene. men i uke 15 var det mulig.... Morkaka mi ligger plasser slik at jeg vil kjenne masse liv fikk jeg beskjed om på ultralyden dagen før jeg var hos jordmor. jaja, jeg tror det var babyen jeg kjente og velger å tro det:)

Skrevet

jeg er andregangs, uke 17, og mener jeg har kjent smått med liv i noen få uker, da jeg var på kontroll forrige uke så sa legen at "det er helt sikkert at du IKKE gjør!" Altså alt for tidlig, men jeg fastholder at jeg har kjent litt liv. Man skal vel stole på legen sin, men noen ganger må jeg bare innrømme at jeg synes det er mye de ikke har peiling på. jaja

Skrevet

Ja som tidligere skrevet så mener de alle litt forskjellig, men jeg tror det er liv jeg kjente jeg, så får lege være lege å ha sine meninger=)

Minner mye om forrige gangs første bevegelser...=) tror jeg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...