Gå til innhold

Um, kan dette være rier? (1.gangs og null peiling og trenger svar..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ut i fra at der ikke er noe fasit på hvordan rier kjennes ut.. men prøver forklare.

Får sånne bølger av ubehag/vondt/ettellerannet, kjenner nedpress og får en følelse av en kjempeforstoppelse (uten at jeg har det) - før det går over og alt er normalt.. og så kommer det igjen etter en stund. Kjenne helt annerledes ut enn kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, nei. Rier trenger ikke være vonde i begynnelsen, spesielt ikke hvis man har gått med maserier og mye kynnere over tid. Da kan det være vanskelig å vite hva som er hva.

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med jordmor eller legen din, ev. ringt føden.Da får du i hvertfall skikkelig svar/oppfølging.

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Hei!!! jeg har to barn fra før, men ingen ekspert...for meg høres det veldig ut som rier.. må begynne å telle nå og lykke til:)))

Skrevet

Har ingen begrep om hva som er vondt og hva som bare er ubehagelig. Skal en god del til før jeg vil kalle det vondt. Og man trenger vel ikke å ligge å vri seg i smerte av rier heller.. ihvertfall ikke alle som opplever det sånn vel..

Er 36 uker,

ser det litt ann og så ringer evt. om det utvikler seg noe!

Skrevet

gjør det...du merker fort når tiden er inne:))

Skrevet

Rier kjennes som sterke menssmerter.. kan ha vondt nederst i magen, ryggen eller begge plassene å smertene kan gå nedover lårene..

Men de fleste sier at når du får rier så vet du at der er akkurat det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...