Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei stund før, mener jeg?

Har to fra før, og la aldri merke til noe slimpropp de gangene..

Men derimot, har slimproppen gått ca 1 mnd etter p-pillestopp i fjor.

Når gikk den til dere? Lenge før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også født to ganger før og har aldri sett noe til den proppen :)

Skrevet

Jeg så slimproppen tydelig sist, den gikk etter at riene hadde startet, men la aldri merke til noen slimpropp 1. gang....

Skrevet

Jeg regner med den gikk sammen med vannet når det gikk. Så den ikke selv.

Forsto ikke hva du mente med at slimproppen gikk ca.1 mnd etter p-pillestopp. Vi har kun slimpropp når vi er gravide.

Skrevet

Jeg merket aldri noe til den sist. Det begynte å lekke fostervann 1 døgn før riene begynte.

Skrevet

Min slimpropp gikk i dag, 2 dager over termin.

Skrevet

Har slimpropp under amming, og under p-pillebruk også!

Kom på 6 ukers kontroll etter jeg fikk nr 2, og skulle ta gu. "Du ammer du", sa legen... "Jah, kan du se det dær nede", svarer jeg! Hehe!

Å jada!

Skrevet

heisann,forrige gang tror ikke jeg den gikk i d hele tatt,måtte eventuelt ha vært etter at fødselen startet.denne gangen tror jeg derimot at den kommer litt og litt...for har ca 1 gang i uken hatt slim m/blodspor i når jeg har vært på do,dette har skjedd siden uke 33,er nå i uke 36 så er veldi spent om denne ungen oxo skal komme før termin:)jordmor mente ihvertfall at jeg ikke kom til å gå tida ut,viss d stemmer at det er slimproppen..

Skrevet

Man har ikke slimpropp når man ammer og går på p-piller, men tykkere slim som skal gjøre det vanskeligere for spermien å komme inn i livmoren. Man kan fint sette inn en spiral selv om man ammer eller går på p-piller for livmorhalsen er ikke tettet med denne proppen på samme måte,.

Skrevet

Første fødsel kom slimproppen i forbindelse med vannet. Denne gangen fikk jeg åpning i uke 32, ligger langflat på sofaen er 33+3 og har fremdeles ikke sett noe slim. Skulle jo tro at slimproppen har gått siden jeg har åpning? Er helt sikker fordi jeg har fulgt ekstra nøye med på utfloden denne gangen pga infeksjon som førte til senabort siste svangerskap.

Skrevet

Med nr 1 gikk slimproppen lørdag morgen og jeg fødte natt til mandag.

Nå har den gått litt og litt, og resten gikk nok på søndag, og jeg sitter enda med mage :-)

Men mora mi har født 3 ganger, og har aldri sett noen slimpropp..

Skrevet

Har ikke sett snurten til noen propp noen gang jeg. Venter nr 3. Men nå skal jeg innrømme at jeg ikke gransker papiret hver gang jeg har vært på do heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...