Brugda Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Sto i mailen at den skulle komme i løpet av februar, men ingenting har dukket opp her :o/ Gleder oss til å prøve jo..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Eg er registrert på buzzador men eg har ikkje fått noko som helst eg, ikkje har eg fått mail heller.......
Brugda Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Hmm.. jeg fikk mail om Drikki kampanje, og at jeg skulle få pakken innen 28.feb. Men men..ser ikke noe Drikki jeg!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Samme som deg..ingen Drikki her. Eg skreiv eit innlegg om det her igår, eller i forgårs.
klg,2 boys now:) Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 jeg registrerte meg å fikk mail om at jeg var medlem.men så prøvde jeg å gå inn å se da kom jeg meg ikke inn.ugyldig passord fikk jeg til svar..merklig opplegg
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Ingenting her heller =( Meldte meg på inne på min side også, men ikke sett noe til noe Drikki jeg nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå