Gå til innhold

Første time hos jordmor i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var koselig, denne gangen har jeg fått en jordmor som er veldig hyggelig, faktisk en som var det for min mor når hun gikk med meg=) Så dette er en erfaren en.. hehe.

Gikk gjennom alt det praktiske som mat, trening, jobb, helse osv... Men litt bekymret grunnet blodtrykket mitt. Lå på 90/45 forrige gang og i dag 90/52 så det er lavt. Men men, får håpe jeg slipper noe avsviminger=)

Ellers så lyttet hun ikke etter hjertelyd grunnet hun måtte da bruke dopler og det var visst ikke å anbefale så tidlig (uke 14), det var litt kjedlig men men... tar det igjen neste gang=)

Vekta mi var fin, lagt på meg 3 kg nå og har problemer med å godta det, så det var godt å snakke med henne.

Så alt i alt var dette en god første gangs og alt er bra=)

Liten gla historie midt på dag.. hehe=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så godt at du fikk ei jm du er fornøyd med.

Min jm hørte med doppler på meg når jeg var 13+ og fant hjertelyden med en gang. MEN hun forberedte meg på at hun kanskje ikke ville finne den så tidlig. Litt forskjell her :-)

Skrevet

Hmmm, heldig du da=) Jeg hadde håpet på å få høre den i dag, men men... skal nok kunne vente til UL om 5 uker.. hihi, det blir morsomt. Kanskje det da kan gå opp for meg at jeg er gravid??=)

Ja det hersker nok forskjeller fra den ene til den andre, uten at noen har mer eller mindre rett=)

Gleder meg til jeg er lenger på vei=)

Skrevet

Blir mere og mere virkelig når magen vokser og når den lille begynner å bevege seg masse er det helt supert!

Vi skal på ny ul rett etter påske, gleder meg veldig! Vekstkontroll pga medisiner osv...

Skrevet

Ja tenker det bli mer virkelig da, gleder meg til pappa`n å storebror kan kjenne bevegelser inni der og, så får de ta litt mer del i det hele=)

Ny UL ja, det er alltid kjekt med det=)

Har hatt tre stk hittil men det er grunnet smerter, og så tidlig at det var ikke så veldig spennende.. men men=)

Skrevet

hatt 6 alt, men det er pga de måtte følge litt ekstra med i starten at medisinene funket. I tillegg var jeg inn på en ekstra sjekk pga blod... Skal 2 ganger til i alle fall :-)

Skrevet

Okay, jaja... bedre med for mange=) Godt de følger deg nøye opp!!

Nyt alle ULène dine....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...