Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Fredag 29.02 - Uttak. Fikk ut 8 egg Søndag 02.03 - Satte inn 1 gullegg Mandag 03.03 - kl 14 fikk jeg kraftige magesmerter som kunne kjennes som luftsmerter, men de ga seg aldri! Sov dårlig den natta. Tirsdag 04.03 - Kontroll på Riksen pga magesmertene. "lufttrykket" var borte, men smertene var der lell. Ble sett på av 3 overleger, men ingen fant ut hva smertene kom av. Ingenting å se på blodprøvene heller... Onsdag 05.03 - Den natten fikk jeg omgangssyken og mye av smertene forsvant, så jeg regnet med at de kom av det. Torsdag 06.03 (i dag) - Putta guttungen i vogna (han hadde omgangssyken i natt) og tok oss en tur ned til byen. 7 min å gå til banen og 13 min på banen. Da jeg kom ned til byen tok det ikke lang tid før et skritt rev i magen. Jeg og sambo satte oss ned på en cafe, og det var like før tårene spruta! Det var så sykt vondt!! Hva kan dette være? blir redd jeg! :-( Ny time på Riksen i morgen...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Huff, stakkars deg:((( Er dette samme smertene som du har kjent tidligere eller er det annerledes??? De kjempevonde smertene som du kjente da du var i byen gikk de over eller er de der enda (bare ikke like sterke? Regner med at du hadde dratt til legen om du enda hadde hatt sykt vondt.)?? Jeg spør og spør:o) Må ha det inn med t-skje...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Det er de samme smertene som sist, ja... Kjennes ut som om det henger blylodd fra livmora... *grøss* Vondt å sitte, vondt å reise seg opp og vondt å gå... Nå kjenner jeg det ikke, for nå sitter jeg tilbakelent i sofaen, noe som er drepen for ryggen! *sukk* Men beveger jeg på meg, kjenner jeg det... I går og før i dag kjente jeg det i magen, men ikke værre enn "æsj, dette kan jeg klare å leve med" og jeg var sikker på at smertene snart ville gå over... Ingen vits å dra til fastlegen med dette... Men har ny time hos overlegen på Riksen i morgen! Han som sjekket meg på tirsdagen... Fader som jeg syter for tiden! *rister på hodet*
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Du har lov til syte:o) Høres ikke noe godt ut, nei. Håper du står "han av" til i morgen, og at overlegen da kan gi deg et vettugt svar på HVORFOR du har så vondt. God bedring, da!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Ja, håper de har svar til meg nå... Blir redd av dette, jeg... :-( Håper jo på at det er en liten spire som har boret seg inn i livmoren, men på en annen side er vel det lite sansynlig at skjer rugedag 1... Vil bare tilbake på jobb, jeg!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hadde det ikke vært for at det var samme smertene i dag som tidligere, så hadde jeg sagt at det var festesmerter, men det var kanskje litt tidlig og kjenne de på rugedag 1 allerede, ja. Vi får bare håpe at det jobber så godt der nede at du ender opp med en liten spire:o)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 Eller 2... hehe ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for at du svarte meg, Frøya! :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Skulle da bare mangle, men jeg hadde jammen ikke mye vettugt og komme med:o))) Håper noen andre kjenner seg igjen og kan svare deg mer på det du lurte på!! Regner med du legger ut en aldri så liten oppdatering etter legebesøket i morgen??
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2008 Skal bli! ;-) hehe Uansett var det godt å ha noen å prate med og at noen brydde seg! :-D
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Hvilken side er smertene paa da?? Ikke for aa skremme deg, men kan det vaere blindtarmen??
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Ble kjapp paa avtrekkeren..Skulle oenske deg lykke til hos legen og haaper det ikke er noe alvorlig.. Troesteklem til deg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2008 Det sitter på begge sider, men mest på høyre side... Jeg kan jo nevne det for legen i morgen... Takk! :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Bare vær obs dersom du skulle få feber, da. Da MÅ du oppsøke lege før i morgen. Er det blindtarmen som plager deg, så burde ikke smertene gi seg dersom du sitter tilbakelent i sofaen, men folk opplever denne typen betennelse på ulike måter. Noen får mange symptomer, andre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå