Gå til innhold

magesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har smerter i magen. synes jeg merker det best når jeg sitter feks på dataen.men også andre ganger.synes av og til det ligner smerter man har i magen hvis man har urinveisinfeksjon kanskje. litt vanskelig å forklare men det trykker litt nedover liksom.kanskje det er menssmerter men har alldri hatt det så jeg vet ikke helt hvordan det føles.

andre som har noe lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har mye menslignende smerter, og av og til stikninger på sidene av magen (ved eggstokkregionen). Går og er nervøs for at mensen skal komme... Trøster meg med at mange bekjente også har hatt menslignende smerter under første trimester.

Skrevet

Jeg hadde menssmerter ifram til uke 7.. Mange som har det slik, er helt vanlig.. så du trenger ikke å bekymre deg :-) lykke til videre! =)

Skrevet

Samme her, det stikker i siden innimellom. Er ca. 5 uker.

Har hatt det med mine andre også, så det er vel bare normalt.

Skrevet

huff ja det er vel normalt.men skjønner ikke hvorfor det er så vondt når jeg sitter,det presser kanskje på noe??!!

Får prøve å ikke bekymre meg for mye.

Skrevet

Ble så glad da jeg leste innlegget og svarene på det! Er nå i 7. uke og har hatt menslignende smerter fra tid til annen fram til for ca en uke siden. Har vært ganske bekymret for dette, og ble veldig glad og lettet over at det er vanlig:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...