Gå til innhold

Å, så trøtt...sukk!


frøet76

Anbefalte innlegg

Er i sjette uke, og jeg er SÅ trøtt...klarer ikke å gjøre NOE. Ligger på sofaen og kjeder meg. Er uggen/småkvalm også, og hodepine. Når jeg reiser meg opp svimler det, og jeg får høy puls. Kan det være noe med blodtrykket?? Skal til legen i neste uke. Håper alt er o.k. Noen flere med termin i beg av nov. med lignende symptomer?? Dette er ikke noe gøy, har lyst å være i aktivitet, men jeg klarer bare ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt på samme måte, itilegg har jeg humørsvigninger og d....vondt i puppene.Prøver å trene litt hver dag, men i dag er jeg helt ferdig....Har termin 6 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, trøtt hele dagen... Var slik første gangen også. Drar på jobb om morgenen, kommer hjem, lager middag, rydder opp og legger meg før barne-tv. Kjedelig men har ny seng så koser meg litt også da. Tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ferdig hehe, trøtt, sur, vondt i puppene og KVALM! Fått hypermesis allerede så jeg er 100 % sykemeldt inntil videre. Utrolig kjedelig å sitte hjemme å gro altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykmeldt 50% pga av kvalme bla. Synes det er deilig å kunne slappe av litt hjemme og er ikke presset å stå på jobb. Mistet SA rett etter nyttår og blev gravid igjen med en gang. Så nå har jeg ikke lyst å presse kroppen min sån at jeg risikerer og miste igjen...

Og i tillegg har jeg en 3-åring fra før som krever endel energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rundt og er sovesjuk heile dagen eg. Men, det går ikkje så lenge ein har ei på 4,5 år i hus og. Har vert småkvalm, men har visst gått over. Og heldigvis for det. Håper den ikkje kjem tilbake heller... Sist gang gjekk eg kvalm i 3 mnd. Og det om kvelden, så eg var ganske så asosial om kvelden ja. Var nok med å jobbe natt. Gjekk ein del riskrem da... Sidan det hjalp mot kvalmen ja....hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...