Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i sjette uke, og jeg er SÅ trøtt...klarer ikke å gjøre NOE. Ligger på sofaen og kjeder meg. Er uggen/småkvalm også, og hodepine. Når jeg reiser meg opp svimler det, og jeg får høy puls. Kan det være noe med blodtrykket?? Skal til legen i neste uke. Håper alt er o.k. Noen flere med termin i beg av nov. med lignende symptomer?? Dette er ikke noe gøy, har lyst å være i aktivitet, men jeg klarer bare ikke....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137065048-%C3%A5-s%C3%A5-tr%C3%B8ttsukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sykmeldt 50% pga av kvalme bla. Synes det er deilig å kunne slappe av litt hjemme og er ikke presset å stå på jobb. Mistet SA rett etter nyttår og blev gravid igjen med en gang. Så nå har jeg ikke lyst å presse kroppen min sån at jeg risikerer og miste igjen...

Og i tillegg har jeg en 3-åring fra før som krever endel energi.

Går rundt og er sovesjuk heile dagen eg. Men, det går ikkje så lenge ein har ei på 4,5 år i hus og. Har vert småkvalm, men har visst gått over. Og heldigvis for det. Håper den ikkje kjem tilbake heller... Sist gang gjekk eg kvalm i 3 mnd. Og det om kvelden, så eg var ganske så asosial om kvelden ja. Var nok med å jobbe natt. Gjekk ein del riskrem da... Sidan det hjalp mot kvalmen ja....hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...