Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Smertene beveger seg i musklaturen rundt ribbenene, rett under brystene, og beveger seg i en linje bakover til ryggen.. Var hos legen med dette, og han trodde det var magekatarr, noe jeg ikke er så sikker på selv... Kjennes mer ut som scenebetennelse... Noen som har det slik og muligens har noen gode råd?
Tante Bassa Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det høres ut som de smertene jeg har. Det er syyyykt vondt, har problemer med å puste noen ganger. Legen min mente det var muskulært og at det kom til å bli verre jo lenger ut i graviditeten jeg kom......Skikkelig oppløftende :-( Og det blir bare verre og verre. Det er så tårene spruter innimellom. Har desverre ikke noen gode råd å komme med.
peanut Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg våknet natt til igår med ubeskrivelige krampaktige smerter i siden...rett over hofta...det spredte seg til ribbeina...jeg ble så kvalm av smertene at jeg nesten kastet opp...måtte reise meg å gå...varte i ca. 5min før det gav seg. Dette fikk jeg tre ganger den natta, verket om dagen, men fikk ikke kramper....på kvelden var jeg helt fin....til jeg la meg...så var det på ann igjen! Endte med å sette meg i godstolen i stua og sovnet der...fikk ikke kramper da jeg satt. Skal til legen i morgen....håper hun kan gi meg noe svar...gruer meg til i natt. Jeg har heller ikke noe svar desverre.
Sjokoladefrik Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Kan være det hjelper med tilskudd av magnesium hvis det er muskelkramper! Men greit å sjekke det ut hos legen først ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå