Gå til innhold

"Farlig" barneseng fra ikea!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 2 år sover i en VIKARE vokseseng fra IKEA. Den er sånn at når barnet er liten vipper du opp "hodeenden" og fotenden, og legger dem ned etter som barnet vokser. Det ligger enmadrassbit i hver av endene som er vippet opp. I morges hadde sønnen min tatt bort madrassbiten i hodeenden og krøpet ned i hullet. Han satt bom fast! Kom verken opp eller ned. Han hadde fullstendig panikk stakkar. Jeg måtte ringe etter pappaen hans som var på jobb for å hjelpe med med å skru sund sengen...

Burde jeg kontakte IKEA å fortelle om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da!

Ja du må helt klart kontakte dem.

Skrevet

Jepp, det ville jeg gjort!

Og takk for "tipset", vi skal nedover til ikea nå å kjøpe seng til vår på 2 år.

Vi så på nettet på den sengen du snakker om, vurderte den og en annen.

Men nå vet jeg at det IKKE blir den :)

Skrevet

Vi har den sengen, og har aldri hatt noen problemer. Det blir jo ikke noe "hull" selv om man tar ut madrassbitenen i endene. Var den montert riktig?

Skrevet

Sånt skal man varsle om ja..og takk for tipset..da blir det IKKE vokseseng her i hvertfall..vi skal ut å handle seng til 2 1/2åringen snart...

Skrevet

Nei, det var ille å vente på at far skulle komme fra jobb for å få sønnen opp fra senga. Bokstavelig talt! Gjorde mitt beste for å trøste og berolige, men det var ikke lett. Vondt hadde han og...

Skrevet

Jada, montert riktig. Det ble en sprekk mellom Den "planken" som sitter fast og hodeenden. Men far som er snekker ska ordne en plange og tette den sprekka nå.

Skrevet

Okay, skal ta en ekstra sjekk på senga vi har.

Skrevet

Hvorfor måtte du ha hjelp til å skru fra hverandre sengen? Må man være to for å skru den fra hverandre? I såfall er det flere tilbakemeldinger som burde sendes IKEA, høres det ut som...

Bra det gikk godt! Det kunne jo vært mye verre, han kunne jo ha skadet seg.

Skrevet

Må sikkert ikke være to, men jeg ville ikke gå fra sønnen min som hadde panikk for å lete etter riktig verktøy! Sånn er jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...