sjo ho Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har med to forskjellige men har ny kjæreste som ønsker seg barn..Er det andre i samme situasjon??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hvordan har du opplevd det å ha to med to forskjellige? går det greit med samvær etc? kommer i den situasjonen til høsten... håper på sikt at jeg også får meg en kjæreste som vil ha en nr.3 med meg hadde vært fint å gå gjennom svangerskapet og småbarnstiden sammen med noen også, ikke alene...
fru.ktbar Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 jeg har snart 4 barn med 3 fedre, vet enda ikke hvordan det er fordi nr 4 er ikke født enda og nr 3 er 18 mnd. rart ikke lenge siden jeg hadde 2 barn med en mann, ja ca 2 år siden og nå 4 med 3.
mimmimor30 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har to barn med to forskjellige og venter det tredje med min tredje mann...Ikke noe jeg så for meg,men no er det no blitt sånn og jeg gleder meg....Det er som mine venner sier!Det er så utrolige i mange som har det som oss og de har no klart seg. De sier jo alltid at med tredje skal det skje,jeg får bare håpe på at de har rett!!!!
sjo ho Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Det går fint med samvær siden han som ble syk ikke ser sønnen sin enda.Skal starte på et opplegg nå slik at minsten også blir kjent med papaen sin. Lurer på hvordan det vil gå siden han kaller samboeren min for pappa..Håper de er borte likt etterhvert:)Slik at det blir likt for begge barna..
sjo ho Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Hmmm lurer på hvor mange som er i den situasjonen egentlig. Jeg vet bare om meg omtrent:)Og har til nå bare med to forskjellige men blir nok tre en gang i fremtiden:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Jepp, jeg har snart 5 barn med tre forskjellige fedre. Men eldste er ungdom og bor fast hos pappaen sin (fikk sønnen min da jeg var veldig ung). Har i tillegg to jenter fra et 7 år langt forhold, med en far. Har en sønn og venter baby nå med med far nr 3. Mye om og men, men sånn er det når man har "15 år på ræva" før man finner den rette, hehe.... Samarbeidet går veldig bra mellom alle oss foreldre =)
jakriso Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 jepp har 3 barn med 3 forkjellige, snart 5 med den fjerde, noen dans på roser har det ikke alttid vært...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Jeg venter nr 3 med mann nr 3... Gleder meg ikke til å fortelle det, men godt å se det er flere av "oss"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå