Gå til innhold

Råd angående barendevog (HASTER!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og så på ei Emmaljunga duo classic tror jeg den het. Fjorårsmodell. Det tilsvarer visst den duo mondial som de har i år. Fjorårspris var 6999,-

Sa jeg hadde tenkt litt på å se på ei brukt ei til 4500,-, men da sa forhandler at jeg kunne få denne til 5900,-.

Den brukte er rød og svart. Ubrukt bagdel etter det jeg forstod. Følger med stelleveske. Den har visst vært annonsert lenge. Tenker litt på om det er pga fargen.

Den jeg så på i butikken er marine blå. Sambo synes i utgangspunktet den fargen er fin. Det er ustillingsmodellen. Litt støvete var den, men det kan man jo tørke av. Er den for dyr? Følger ikke med stelleveske. Synes kanskje det er litt mer nøytralt og lettere å få solgt ei som er marine blå??

Trenger råd her nå. Sa jeg skulle ringe i dag før kl seks. Da stenger de. Følger ikke med stelleveske. Er littegranne utålmodig nå kjenner jeg. Derfor dro jeg uten sambo. Angrer på det, for han er mye flinkere til å prute. Han synes denne her var dyr da. Men han mente jeg fikk bestemme. Men at jeg kunne ringe og si at vi skulle har den hvis vi fikk med stelleveske. Hva synes dere? Hva tjener jeg mest på? Å kjøpe den brukte eller den nye?

Det som er her da er at det er bare en barneutstyrsbutikk her. Ikke er det så mange som annonserer heller. Jeg merer absolutt at den lille er verdt noe solid og skikkelig. Skal ikke være nødt til å spare. Men samtidig er det jo veldig greit å kjøpe brukt hvis man finner det.

Har to venninner som begge er svært fornøyd med å ha kjøpt nytt fra denne butikken. De råder meg til det. Hun ene er bare SÅÅÅ fornøyd med servicen hos de også. Noe jeg absolutt IKKE er, og ingen andre jeg kjenner heller er det. Men hun venninnna mi er som regel alltid fornøyd der vi andre ikke er det. Men det er forsåvidt en helt annen sak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg har jo skrevet feil ser jeg: BARNEVOGN mener jeg!!!

Skrevet

finnes jo emmaljunga smart duo kombi da te kr 5995, helt ny..

den kan man sette bil setet rett på understellet, smart:-) for en kort tur da:P

jg har ikke kommet så langt at jg må bestemme meg for vogner så det der er nok ikke mitt felt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...