Gå til innhold

Noen meninger, erfaringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet min lille engel etter bare 18uker i magen, for en uke siden. Har ikke mange minner av han, men setter så STOR pris på de få jeg har. Bl.a. fot og fingeravtrykk og ul-bilde, som jeg nå har rammet inn. Helst skulle jeg ha bært rundt på dem hele tiden, men.....

Lurer så fælt på hvor jeg skal ha dem. Tenkte på soverommet, men da ser jeg dem jo nesten ikke, bare når jeg legger meg og når jeg står opp. Men blir det riktig å henge dem i stua??? Vet ikke hvordan folk vil reagere liksom.

Huff...snufs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, stakkars deg, så ufattelig trist. Jeg hadde hengt minnene om akkurat der jeg følte for det, og ikke brydd meg om andres reaksjoner. Det er din stue, og det er du som bor der....

Skrevet

Enig med hu over. Det er ditt hjem, heng dem der du vil. Vil du bare se dem når du legger deg og står opp er vel soverommet fint, men vil du ha dem der du er oftere, henger du det opp der. Hadde ikke reagert på det hvis jeg hadde besøkt noen som hadde minner om barnet sitt hengende i stua

Skrevet

Takk for svar jenter.

Det blir nok stua. For da kan jeg se dem hele tiden:)

Skrevet

Du ber om meninger og da får du også min....

Mener ikke å være respektløs overfor deg og din sorg. Men synes det er meget spesielt å henge opp det i stua. eller på soverommet for den saks skyld. Jeg mistet selv etter 16 uker, MA, min første graviditet. Var selvsagt kjempetrist da det skjedde, men tenkte som så at det er flott at kroppen ordner opp selv med det som ikke "er liv laga". Sørg den tidne du trenger, men du må også avslutte det kapittelet. Tror derfor ikke å henge opp et ul-bilde er helt den sunne veien å gå...

Skrevet

Syns absolutt du skal henge dem i stua. Fot/ ofg hånd avtrykkene i hvert fall og gjerne ul bilde også. Du har mistet et barn jeg syns det er fint du vil minnes det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...