Gå til innhold

Betaler dere NRK-lisens? (u/t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...av og til...

Skrevet

Må nok det....mafiapengane...hvis vi ikkje betaler tar dei tven vår ;-)

Gjest irismor
Skrevet

Jepp og når Nrk ringer på i blokka for å sjekke naboene så slipper jeg dem inn. Må jeg betale så skal jammen meg andre få betale.

Skrevet

Ja, selvsagt. Hadde gladelig betalt for å slippe reklame på de andre kanalene også.

Skrevet

Nei.. Og har heller aldri gjort det så lenge eg har bodd for meg selv :o) Når besteforeldrene mine klarte å slippe unna i minst 50 år, så skal nok eg klare det også... hehe

Skrevet

Gjør nok desverre det ja, skulle gjerne sluppet.

Skrevet

vi gjør ikke, de har ikke vært her enda;) hehe. en kompis fikk de nett på døren, treger at han lukket opp;) vi har ingen tv er eller noe son står i vårt navn;)

Skrevet

Selvsagt..vil helst slippe gebyrer fra Statens innkrevingssentral...billigere å betale lisensen for å si det sånn.,..

Skrevet

Ja, men kun ut av "redsel" for å bli tatt, ikke fordi jeg mener det er moralsk riktig.

Skrevet

Ja, vi har da TV, og er ikke noen juksemakere som snylter på andre.

Men hadde det vært opp til oss så hadde den ordningen vært avviklet. Vi ser ikke på NRK, for vi får det ikke inn ordentlig (mye snø). Med andre ord føler vi på ingen måte at det er verdt pengene.

Skrevet

ja det gjør vi, og jeg syns det er greit... heller det enn reklame faktisk, for såååååå dyrt er det jo ikke..

Men når jeg tenker meg om litt her akkurat nå, så er det jo en litt underlig ordning. Fo rman kan vel ikke velge bort NRK kan man vel? SÅ i utgangspunktet så MÅ alle som vil ha tv betale lisensen.... det skurrer litt i mine ører. Vi betaler jo for andre kanaler også vi, mer enn lisensen til og med, men det har vi jo valgt... vi hadde valgt NRK også, så da er det ikke så surt med den lisensen, men hadde jeg plutselig fått en kanal som bare sendte program og byllepest og oppkast og jeg likevel måtte betale åshadde jeg jo blitt litt sur.... det er sikkert mange som er sure for den lisensen.... hilsen skravle-sara, som måtte tenke litt over disse lisensgreiene.

:-)

Skrevet

Herregud - selvfølgelig gjør vi det! Jeg snyter verken på skatten, eller unnlater å betale gebyrer og avgifter vedtatt av Stortinget. Husk på at det er ikke NRK som bestemmer lisensen!

Skrevet

nei det er vel staten det ja... statskanalen... jeg tror jeg må lære meg dette en gang for alle.... hvorfor har staten bestemt at vi skal ha en kanal da? vet du det kakao?

:-)

Skrevet

Ja selvfølgelig!

ca. 120 kroner i mnd syns jeg er helt greit å betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...