Gå til innhold

Det rareste stedet det har gått for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har onanert eller hatt orgasme rare steder? Med folk tilstede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. var tenåring, skulle på trening. Vi hadde DEN pene treneren. måtte skynde meg, så derfor sprang jeg. Det resulterte i at buksa gnikka litt på "rett" sted, og jeg tenkte på treneren. Så det gikk for meg, mens jeg sprang midt på fortauet. knærne svikta litt under meg, snåleste følelsen jeg har hatt....

Skrevet

På bussen...en gang når jeg var yngre fikk jeg orgasme på bussen...satt med sekken i fanget og av en eller annen grunn klarte jeg å bli opphisset...Stakk ene hånda innfor buksa, og vips....følte jeg ble litt rød i kinnene, men :I godt var det;)

Skrevet

På mopeden min!Gnikket meg på den mens jeg kjørte!

Skrevet

På styrebordet til et stort reklamefirma på aker brygge. Mens bestekompisen til typen satt og så på... *kremt*

• 4 uker senere...
Skrevet

I badstua i en offentlig svømmehall. Satt der alene og ble plutselig kåt - det var ganske spennende, det kunne jo plutselig komme noen...:)

Skrevet

Enklere for dere damer dette. Kommer det noen så er det jo bare å trekke til seg hånden og late som ingenting. For oss menn blir det mye mer synlig, og hvor skal man gjøre av satsen???

Din historie om badstuen minner meg om min egen badstueopplevelse: jeg overnattet på et hotel, det var lavsesong og lite folk der. Jeg tok med et par pils og gikk i badstuen. Jeg satt der sikkert en halvtimes tid, før jeg ble så kåt at jeg ville ut på do og runke. Da jeg kom ut i herregarderoben, viste det seg at denne ble benyttet til garderobe/strykerom for de ansatte. Så der stod jeg, kliss naken og med halvfeit kuk og midt i garderoben stod en av barjentene kun i trusen og strøk blusen sin. Tror vi ble like flaue begge to, og hun smilte lurt da jeg møtte henne i baren senere på kvelden. Jeg har fantasert mye om hva vi kunne ha tatt oss til. Om jeg bare hadde hatt mot.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...