Mage igjen Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei Kommer fra ultralyd nå. Har tatt en da jeg var 6+5, og ville gjerne ta en til nå for å se om alt var ok. Tok den på Volvat, og legen sa at alt så normalt ut med den lille, men plutselig var jeg 12 uker på vei istedetfor 11+1 som jeg var i forhold til forrige ultralyd! Noen som har vært med på det? Vokser de litt i rykk og napp i begynnelsen eller? Tror nok det er 11+1 som er mest riktig i og med at mannen min og jeg kun var uforisktige EN eneste gang, og da ble jeg gravid. Er litt rart synes jeg. Han hadde ingen forklaring annet enn at det er mye som er innenfor normalen og han kunne IKKE se noe unormalt ellers. 2 armer, 2 ben,, fingre tær, hjerne, hjerte, urinblære, ingen nakkefold.
villemo* Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Så bra:) det er deilig å se. Hva så du på ul når du var 6+5 da? Jeg skal det når jeg er like langt til mandag skjønner du. Det tidligste jeg har vært på ul før er i uke 11.
Mage igjen Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Da så jeg en liten klump med et hjerte som slo og slo!!!! Ingenting mer, men det var kjempegodt å se at det var liv der!!! Denne gangen så vi et helt bittelite menneske! Utrolig hvor mye osm skjer på SÅ kort tid!!! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå