Gå til innhold

Ang. sykehusbagen og tøybleier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Tenkte jeg skulle pakke den nå mens jeg har tid. Men det jeg lurer på er om jeg skal pakke med bleier til babyen? Vi skal bruke brettebleier (tøybleier). Noen som har erfaring med det? Skal føde på Haukeland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det du trenger av papirbleier på sykehuset mens du er der. Den første bæsjen til babyen - barnebek - er helt umulig å vaske vekk fra tekstiler. Jeg vil ikke anbefale deg å bruke tøybleier de første dagene. Da kan du neppe bruke dem igjen siden.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er på Storken og hotellet, men på barsel bruker de bare tøybleier. Så der trenger du bare å ta med hvis du vil bruke engangsbleier.

De bæsjer enormt mye de første dagene så skjønner de egentlig godt. Hos oss ble skittentøyskurven fylt opp på 1 2 3, he he. Men fy flate som jeg hatet de tøybleien fordet etter bare noen dager fordet.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Da lar jeg være å pakke tøybleier da:)

Skrevet

På barselloftet på haukeland ligger både tøybleier og vanlige libero-bleier på badet på rommet. Dersom du ikke er motstander av våtservietter, så vil jeg anbefale at du tar med en pakke av de. Beken (Den første bæsjen) er skikkelig seig, og jeg er glad jeg hadde med en liten pakke med våtservietter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...