Gå til innhold

Energidrikk under fødselen???.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest så mye om at dere tar med energidrikk ++ under fødselen... men kan ikje huske hva dere tar med....

Noen som vil dele sine erfaringer???

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen personlige erfaringer, men et vennepar av oss hadde med seg XL-1. De sverget i alle fall til den! =)

Skrevet

Jeg skal ha m energidrikk ja:-)

Så får vi litt ekstra energi underveis:-)

Skrevet

En god eplejuice har jeg pleid å ta med. Synes ikke disse energidrikkene smaker noe godt...

Skrevet

Eplejuice hva ikje så dumt nei.... :o) det e jo knall godt... for føle du må ha noe som er godt å drikke.... tenkte kanskje bare å ha cola også.... kan jo få smabo til å kjøpe i kiosken..... :o)

Skrevet

Hehe.. Ja får benytte deg av siste mulighet til å drikke brus på en stund.. Man skal vissnok ikke drikke brus når man ammer, barnet får luft i magen, og det er ikke alltid særlig godt.. Tror det kan være kjekt med litt ekstra energi på føden.. Ble faktisk anbefalt å ta med av jm når vi var på omvisning.. Så sikkert lurt=)

Skrevet

hhhmmmm... det har jeg ikje hørt før... takk for råd.... :o) Ja da skal jeg iallefall drikke mye brus igjennom fødselen :o) hehe,.... elsker isklad cola..... :o)

Skrevet

Jeg ville ikke ha noe annet enn vann under min forige fødsel, så tar kun med meg vannflaske denne gangen også.

Skrevet

Jeg har også hørt på svangerskapskurset at man kan gjerne ha med seg energidrikke til fødselen. Men sjekket noen typer energidrikker på butikken og det sto på dem at gravide kan ikke drikke dem...?

Skrevet

mmm jeg tar med meg en gatorade lemon!

ser nesten på fødselen som en knall treningsøkt som forandrer livet helt:) ;

har tidenes "verste" oppvarming med rier, begynner pusting og varmen kommer, pulsen øker. og underveis i pressingen er det jo skikkelig "styrketrening" på mage/rygg. også har man tidenes beste mål; baby!!! nedtrappingen etterpå blir med etterriene for å få ut morkaka, og når livmora trekker seg sammen, samt å begynne å mate lille bebisen. deretter en skikkelig restitusjonstid.

så her skal det hives innpå med gatorade tenker jeg, og sikkert no for å dempe sult hvis det kommer (ris eller noe lett? be sambo fikse! hehe).

nei gleder meg jeg!!! :D

Skrevet

elsker battery energidrikk. men står på ikke for gravide... sukk... den er jo så frisk å god.

hvorfor kan vi ikke drikke den? hva skjer om vi gjør det?

Skrevet

Husker min forrige fødsel, jeg hadde så lyst på iskaldt vann, men nei da. De skulle absolutt ha i meg en forferdelig søt saft. Helt sikkert pga sukker, men jeg ville bare ha vann................Så jeg skal ikke ha med meg noe energidrikk i alle fall. Drikker det aldri til vanlig heller. Og Cola har jeg ikke hatt lyst på på flere måneder, så det blir i alle fall ikke aktuelt.

Skrevet

Vann er det beste under fødsel, synes jeg... Jeg tar med vann og har kjøpt druesukker-drops på helsekost med bringebær-smak...

Tar heller de i kombinasjon med vann.

Jeg har gitt mannen min veldig klar beskjed om at han MÅ få i meg energi i løpet av fødselen, ganske jevnt... Vil jeg ikke har mat, skal han "tvinge" i meg disse druesukker-pastillene.... Og når han forstår at det nærmer seg pressing, MÅ jeg få noe sukker....

Husker sist at jeg nærmest svimte av under press-riene for jeg var helt TOM for energi!! Ikke å anbefale....

Drikk og spis!

Skrevet

battery inneholder en del koffein, kan være derfor... hehe hyper baby på vei ut:P

Skrevet

kan ikke huske jeg hadde tid til å drikke noe under sist fødsel jeg..men elsker Imsdal med sitron smak.

Skrevet

Ja den e goe... men så tenkte jeg kanskje på bonaqua med pech eller bris med lemon... det kan jo også være godt å ha med.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...